Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-25@07:10:02 GMT

دعای روز اول ماه رمضان + صوت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۶۸۲۳۸۱

شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدبه گزارش کشاورزنیوز؛ همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سعی داریم تا دعای هر روز این ماه را برای شما مخاطبین گرامی قرار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۸۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن بهرامی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در طرح نظارت نوروز و ماه رمضان در استان ۱۵ اکیپ مستقل فعال بودند که از این تعداد ۱۰ اکیپ در شهرستان‌ها و پنج اکیپ در سطح استان، ۲ هزار و ۸۴۳ مورد نظارت داشتند.

وی افزود: در این نظارت‌ها ۶۶۴ پرونده تشکیل شد که ۶۵۶ پرونده مربوط به اصناف شامل گران‌فروشی، کم فروشی و… و هشت مورد در زمینه قاچاق کالا بود، همچنین ۳۸۸ مورد تخلف در حوزه خرده‌فروشی ثبت شد که بیش‌ترین تخلفات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را به خود اختصاص داد.

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ایام نوروز و ماه رمضان همچنین از ۳۸۱ مورد بازرسی از مراکز گردشگری انجام و ۲۸ مورد اخطار در این خصوص صادر شد.

بهرامی با اشاره به بازرسی از یک هزار و ۲۴۶ اغذیه‌فروشی و فست‌فود در چهارمحال و بختیاری، معرفی ۳۲ مرکز متخلف به مراجع قضائی و صدور ۹۸ اخطار کتبی قضائی عنوان کرد: بازرسان همواره فعال بوده و کار نظارت را با جدیت ادامه می‌دهند.

وی از مشارکت با گشت نظارت و بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با سایر ادارات استان خبر داد و گفت: در این استان ۳۲ هزار انبار با کاربری مختلف ثبت است که از این تعداد ۲۵ هزار انبار فعال بوده و نزدیک به ۷ هزار انبار غیرفعال است لذا برای پیشگیری از احتکار کالا از انبارهای غیرفعال بازرسی صورت گرفت.

کد خبر 6086465

دیگر خبرها

  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟