Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-ابراهيم الجعفري وزير خارجه عراق تاکيد کرد سردار قاسم سليماني مستشار نظامي ايران درعراق است و با اجازه دولت و ويزا وارد عراق شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۸۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در حال حاضر روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی عربستان بر عهده دارد، در روزهای اخیر اخبار مختلفی پیرامون این موضوع مطرح می‌شود که فدراسیون فوتبال عربستان پیش از استخدام مانچینی قصد داشته ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال را به‌عنوان سرمربی انتخاب کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداده تا آنها به سراغ مانچینی بروند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که مانچینی پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با چند بازیکن بزرگ تیم ملی عربستان اختلاف پیدا کرد و پس از حذف از این مسابقات و همچنین دو دیدار برابر تاجیکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز به شدت مورد انتقاد گروهی از هواداران عربستانی قرار گرفت.

اما قاسم اللذیذ، رئیس لیگ عربستان، امروز در گفت‌وگویی شایعاتی را که پیرامون مذاکره با ژسوس برای حضور تیم ملی عربستان در تابستان گذشته وجود داشت، تکذیب کرد و گفت: این موضوع که ژسوس در آستانه هدایت تیم ملی عربستان قرار داشت، درست نیست.

او سپس به سوالاتی درباره انتقاداتی که به روبرتو مانچینی وارد می‌شود پاسخ داد و در مورد رفتار او در جریان بازی مقابل کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا 2023 گفت: او قبلاً از هواداران به‌خاطر کاری که پس از پایان بازی کره جنوبی انجام داد، عذرخواهی کرده بود و یک نامه رسمی هم در این زمینه فرستاد، بنابراین موضوع کاملاً بسته شد.

قاسم‌ همچنین در مورد بازیکنان عربستانی که در جام ملت‌های آسیا 2023 از این تیم کنار گذاشته شدند، گفت: موضوع بازیکنانی که در جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شدند بسته شده است و مانچینی قبلاً گفته است که درها به روی همه باز است.

دیگر خبرها

  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق