Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای حل اختلاف استان البرز با بیان اینکه شعب رایی و صلحی شورای حل اختلاف استان البرز تفکیک می‌شوند، گفت: با توجه به اجرای قانون جدید شورا و افزایش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۷۱۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است

سید احمد پورفرجی رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به آیه صریح "فبشّر عباد الّذین یستمعون القول فیتّبعون احسنه" و با تأکید بروز اختلاف در جبهه انقلاب بر سر ماندن یا نماندن شهردار اهواز اظهار کرد: حضور آقای امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای ارزشی و انقلابی شده است بالاخره وی خواهد رفت چه در زمان کوتاه مدت و چه بلند مدت؛ ولی اختلافات داخلی ایجاد شده بین نیروهای انقلابی ماندگار می‌شود و فراموش نخواهد شد.

پورفرجی با تاکید بر اینکه "ما نباید شهر را فدای یک نفر کنیم"، بیان کرد: نگاه شورای ائتلاف به فرد نیست بلکه نگاه ما به مردم و مطالبات مردمی است و از این رو ما ملزم به انجام نقد منصفانه برای رضای خدا و مطالبات مردم هستیم. تکلیف شرعی این نیست که ما تلاش کنیم یک نفر را در شهر نگه‌داریم، بلکه تکلیف ما این است که کلانشهر اهواز باید در شأن مردم باشد.

اعضای غایب شورا مقصرِ اختلال در خدمات‌رسانی به مردم

وی گفت: البته آنچه ما در میدان مشاهده می‌کنیم نشان می‌دهد که کار خاصی برای شهر اهواز انجام نشده، و فضای عمرانی و خدمات شهری موجود زیبنده کلانشهر اهواز نیست، و باید در این زمینه تجدید نظر انجام شود. حالا این تجدیدنظر یا باید توسط شهردار انجام شود و یا اینکه مدعی‌العموم یا استاندار به این موضوع ورود کنند تا این مسئله در یک بازه زمانی حل شود که یا شهردار استعفا دهد و یا اینکه به صورت دیگری مشکل حل شود.

وی با اشاره به غیبت برخی اعضای شورای شهر در جلسات شورا گفت: در حال حاضر به دلیل غیبت برخی از اعضا لوایحی بر زمین مانده و مورد تصویب قرار نگرفته است و چنین رویکردی که از سوی این افراد دنبال می‌شود به هیچ وجه شایسته‌ی مردم اهواز نیست چرا که در خدمات‌رسانی به مردم اختلال ایجاد کرده است و در این زمینه اعضای غایب شورای شهر مقصر هستند.

پورفرجی همچنین با بیان اینکه مردم اهواز نسبت به آبگرفتگی‌های اخیر معترض هستند، ادامه داد: علی‌رغم بودجه‌های کلانی که برای رفع معضل آبگرفتگی در اهواز اختصاص یافته است اما این مشکل هنوز به قوت خود باقی است و موجبات نارضایتی شدید مردمی را فراهم کرده است. این معضل باید هر چه سریعتر و به صورت زیربنایی حل شود.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای شورای شهر برای ما محترم هستند، خاطرنشان کرد: باید این موضوع را قبول کنیم که در حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری اقدام قابل توجهی در کلانشهر اهواز انجام نشده است که این اشکال به شهرداری اهواز برمی‌گردد.

مدیر ناتوان باید کنار برود

پورفرجی گفت: اگر مدیری به دلایل مختلف نظیر بیماری یا ناتوانی؛ تعللی در خدمت به مردم داشته باشد، باید شخصا این موضوع را به مافوق خود اعلام کند که نمی‌تواند به مسوولیت ادامه دهد. چرا که مدیران شرعا مکلف به خدمت به مردم هستند و اگر چنین مدیرانی در استان داریم باید خودشان از مدیریت کناره‌گیری کنند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: در مورد شهردار اهواز نیز حرف ما این است که با توجه به اینکه شهردار از خانواده معظم شهداست و دیدگاه انقلابی دارد، از نظر وجدانی، عقلی و شرعی در برابر شهدا مسئول است و باید به این سوال جواب بدهد که آیا مسئولیت شهرداری را به نحو مطلوب انجام داده است؟

وی تصریح کرد: همه مدیران باید بدانند که "جایگاه مدیریتی" در حکم یک امانت محسوب می‌شود که مردم و نظام اسلامی به یک مدیر عطا کرده است و دین اسلام، قرآن، اهل بیت، امام امت و رهبر معظم انقلاب به ما یاد داده‌اند که انسان یا نباید مسوولیتی را بپذیرد و یا اگر مسوولیتی را قبول کرد باید با تعهد، ایثار و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کند.

پورفرجی گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن اشاره کرد موقعیت و جایگاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور و استان خوزستان است البته مردم از نقش و جایگاه شورای ائتلاف استان در بین مردم و مسئولین آگاه هستند.

وی با بیان اینکه این تشکیلات به خاطر مردم ایجاد شده است، افزود: اعضای شورای ائتلاف نیز کاملا به وظایف خود آشنا هستند و می‌دانند که باید مطالبات مردمی را در حوزه‌های عمرانی،اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ،بهداشت و...مورد پیگیری قرار دهند.

پورفرجی ادامه داد: مردم نیز باید بدانند که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بر اساس شرح وظایفی که دارد بدون هیچ ملاحظه‌ای از حقوق آنان دفاع می‌کند و هیچگاه از رسالتی که بر عهده دارد کوتاه نخواهد آمد چرا که هدف این شورا خدمت به مردم است و اگر انتقادی از مسوولین صورت می‌گیرد، برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت‌رسانی به معنای واقعی کلمه به مردم است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899337

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول