Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ای استخدام»
2024-04-23@19:17:43 GMT

استخدام تعدادی نیروی سرایداری در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۷۱۲۴۲۹

به تعدادی نیروی سرایداری در تهران نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. نوشته استخدام تعدادی نیروی سرایداری در تهران اولین بار در «ای استخدام» پدیدار شد. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۷۱۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و سلامت در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: مراقبین بهداشت و سلامت در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی، تربیت شده و پس از استخدام از ماه مهر وارد مدارس می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آئین نمادین آغاز «هفته ملی سلامت» صبح امروز با حضور دانش آموزان، معلمان و کادر بهداشت و درمان در مدرسه امام هادی (ع) شهرری برگزار شد.

صادق ستاری‌فر در این مراسم با تاکید بر اینکه موضوع "آموزش و مراقبت" پس از سال‌ها محقق شده است، گفت: در دولت سیزدهم در 16 دانشگاه علوم پزشکی، مراقبین بهداشت و سلامت، تربیت و به استخدام وزارت آموزش و پرورش درمی‌آیند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز 14 اردیبهشت جاری آزمون استخدام برگزار شده و امسال 4170 نفر نیروی بهداشت و مراقب سلامت در وزارت آموزش و پرورش استخدام خواهند شد و از ماه مهر نیز وارد مدارس می‌شوند.

معاون تربیت و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: امنیت، آموزش و سلامت جزو مأموریت‌های حکومت‌ها در قبال جامعه است، این سه وظیفه جزو مأموریت‌های اصلی حکمرانی است.

ستاری‌فر سلامت را مقدمه و زیربنای دو رکن دیگر دانست و عنوان کرد: آموزش تضمین کننده اصلی دو رکن سلامت و امنیت است.

وی بیان کرد: جایگاه و اهمیت سلامت در نظام حکمرانی بالاست و بر اساس قاعده فقهی هرچه برای بدن مضر باشد حرام است لذا نهادینه سازی برنامه‌های آموزشی و استقرار نظام ارزش یابی سلامت محور را در برنامه داریم. 

آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شعار امسال با عنوان سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت از طریق مدرسه سهل الوصول تر و کارآمدتر است و مدرسه به عنوان خط مقدم جامعه و خانواده نسبت به مردمی سازی سلامت مهم است.

ستاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: نیاز داریم که همبستگی و همراهی در خط مقدم بیشتر و این شعار محقق شود لذا مراکز بهداشتی روستا و مراکز شهری اگر باهم اتصال پیدا کردند این شعار و سیاست محقق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش