Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا علت تامه حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان - سرخه استان سمنان را اعلام کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۷۱۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!

پنجشنبه ٩ فروردین ۱۴۰۳ حادثه تصادف یک دستگاه خودروی سواری با موتور در روستای ده سلطان از توابع شهرستان آرادان ٧ نفر مصدوم شدند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ساعت ١۴:٠۴ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات، هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی داروآباد، آرادان شهرستان آرادان و مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند

کارن یحیائی بیان کرد: ۶ نفر از مصدومین حادثه که همگی سوار بر موتور سیکلت بودند ضمن دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی با توجه به شدت آسیب‌های وارده توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان‌های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی‌تر به بیمارستان معتمدی گرمسارمنتقل شدند.

وی افزود: یک نفر از مصدومین با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی داشتند حاضر به انتقال نشده و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز بصورت سرپایی درمان شدند.

tags # تصادفات رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • یک فوتی در واژگونی پژو ۴۰۵ در محور گرمسار به آرادان
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت