Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای حل اختلاف استان البرز گفت: شعب رأیی و صلحی شورای حل اختلاف استان البرز تفکیک می‌شوند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۷۱۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تلاش صلح یاران در حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش قابل تقدیر است، چراکه نتیجه این زحمات ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی در همایش ملی ستاد صبر کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته ۶۱۰ هزار پرونده وارد دستگاه قضائی استان شده است، اظهار کرد: اگر فرهنگ صلح و سازش در جامعه نهادینه شود، معضل اطاله دادرسی و هزینه‌های مادی و معنوی ناشی از رسیدگی‌های قضائی به صورت ملموسی کاهش خواهد یافت.

وی عمل صلح یاران را ارزشمند دانست و افزود: تلاش صلح یاران در حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش قابل تقدیر است، چراکه نتیجه این زحمات ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی است.

در ادامه یزدان فلاح، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه در سخنانی خاطرنشان کرد: حضور فعال صلح یاران در افزایش کارآمدی دستگاه قضائی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری نقش اساسی دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۱ فقره پرونده قتل عمد به سازش رسید و در فروردین سال جاری نیز شش پرونده قتل عمد به سازش رسیده است که دو مورد آن نهایی شده و امروز به صورت نمادین مراسم آن انجام خواهد شد.

رئیس شورای توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمانشاه ادامه داد: اهتمام در مشارکت بزرگان و ریش سفیدان در حل و فصل دعاوی و نزاع و قتل و حضور حداکثری در مساجد با تشکیل کانون‌های ستاد صبر از جمله محورهای فعالیت معاونت حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه است.

کد خبر 745622

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم