Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@13:58:33 GMT

جام­عه ‌ مجــرم کودکـان مجرم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۷۴۹۸۵۲

خشونت و جنایت در تمام جوامع مذموم است. به همین دلیل جوامع تلاش می‌کنند با شناخت ریشه‌های بزهکاری در افراد از بروز آنها جلوگیری کنند. در این میان، بروز جرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۷۴۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آتش سوزی در مناطق جنگلی و تالابی گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه عشوری اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی وزش باد گرم در امروز و فردا همچنین خشک بودن سطح زمین در مناطق جنگلی از کلیه طبیعت گردان و هم استانی‌های گرامی تقاضا داریم حتماً و مواکدا” نسبت به رعایت مسائل ایمنی در افروختن آتش در مناطق چهارگانه، جنگلی، تالابی و مراتع توجه جدی داشته باشند تا شاهد بروز سوانح آتش سوزی در این مناطق و از بین رفتن جنگل و گونه‌های جانوری و گیاهی نباشیم.

وی افزود: متأسفانه همه ساله با وزش باد گرم و حضور مسافرین در مناطق مختلف استان گیلان شاهد بروز مشکلاتی از جمله انباشت زباله و آتش سوزی در مناطق جنگلی و تالابی هستیم که این بی توجهی خسارات بسیار سنگین و بعضاً جبران ناپذیر را به بار می‌آورد لذا در خواست می‌کنیم تا گردشگران و طبیعت گران محترم تا حد امکان از افروختن آتش در مناطقی که پوشیده از درختان یا شاخه و برگ‌های خشک هستند خودداری کنند و در صورت نیاز به این کار حتماً از خاموش شدن آتش قبل از ترک منطقه مطمئن شوند.

مدیر کل حفاظت محیط گیلان تصریح کرد: محیط زیست گیلان آماده دریافت گزارشات از طریق سامانه ١۵۴٠ نیز می‌باشد.

کد خبر 6062865

دیگر خبرها

  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی آلمان به افغانستان
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!
  • هشدار آتش سوزی در مناطق جنگلی و تالابی گیلان
  • توبه چه تاثیری در جرایم حدی و تعذیری دارد؟/ تاثیر توبه مجرم در مجازات
  • ردیابی یک مجرم از طریق یوتیوب
  • آلودگی آب‌های سطحی در مناطق سیل زده، عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند