Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@16:21:54 GMT

حمله معدن‌کاران به بزرگترین غار دژ جهان (+فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۷۵۸۲۶۸

معدن‌کاران، مجوزهای لازم خود را در دولت احمدی‌نژاد دریافت و کندن پایِ کوه لاپ‌کمر را آغاز کردند. بسیاری از کارشناسان معتقدند در آن زمان سازمان میراث فرهنگی، کوتاهی کرده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۷۵۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است

هادی سپهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد شرایط ملی‌پوشان دوومیدانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: در تورنمنت‌های انتخابی رکورد‌ها با ارزش‌تر از مدال‌ها هستند. کسب قهرمانی یا مدال‌آوری زیباست ولی اگر رکورد‌هایی ثبت شود که امتیاز آن به کسب سهمیه کمک کند، اهمیت بیشتری دارد. ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه دارند در حال تلاش هستند تا بتوانند به این مهم دست یابند. حضور در مسابقاتی که معتبر هستند نمایندگان دوومیدانی ایران را به کسب سهمیه نزدیک‌تر می‌کند. بچه‌های ما با دست خالی در حال تلاش هستند و چهار نماینده ما موقعیت خوبی را به سبب حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات داخل سالن آسیا به دست آورده‌اند.

حضور در پنج تورنمنت معتیر منجر به سهمیه المپیک می‌شود

مدیر سابق تیم‌های ملی دوومیدانی ادامه داد: فرزانه فصیحی، حسن تفتیان، حمیده اسماعیل‌نژاد و مهدی صابری در موقعیت خوبی هستند. مهدی پیرجهان و حسین رسولی در مسابقات داخل سالن امکان حضور را نداشتند، چون در فضای باز می‌توانند رشته خود را برگزار کنند. کارسخت‌تری پیش روی آنهاست و باید در دو ماه باقیمانده تا اتمام مسابقات انتخابی بتوانند سهمیه بگیرند. در برخی ماده‌های دوومیدانی مثل پرتاب وزنه و پرتاب دیسک مرحله نیمه‌نهایی نداریم و فقط مرحله فینال است، حضور در مرحله نیمه‌نهایی هم امتیاز قابل توجهی به همراه دارد. کسب سهمیه المپیک با حضور در پنج تورنمنت معتبر میسر می‌شود. حسین رسولی سال گذشته قهرمان بازی‌های آسیایی شد و در مسابقه دیگری به خاطر کم‌تجربگی ششم شد، سه مسابقه کشوری شرکت کرد که امتیاز بالایی به همراه نداشته، برای همین با چالش امتیازی برای کسب سهمیه مواجه شده است.  

باز هم سهمیه المپیک می‌گیریم

وی ادامه داد: مهدی صابری شرایط متفاوتی دارد. سال گذشته در مسابقات خوبی شرکت کرده و رنکینگ خوبی دارد. عملکرد مهدی پیرجهان در سال گذشته از لحاظ رکورد بد نبود ولی از نظر نتیجه‌گیری شرایط خوبی نداشت. در مسابقاتی که در سطح کشوری و بین‌المللی دارد می‌تواند به نتیجه مطلوب برسد و سهمیه بگیرد. شرایط حمیده اسماعیل‌نژاد بد نیست، او در مسابقات خوبی شرکت کرده و می‌تواند به سهمیه برسد. رسولی و پیرجهان تنها ملی‌پوشانی هستند که می‌توانند امتیاز رنکینگ خود را تغییر دهند. دیگر نمایندگان ما بعید می‌دانم به صورت محسوسی بتوانند رنکینگ خود را از لحاظ امتیازی تغییر دهند ولی از نظر جایگاهی بستگی به رقبایی دارد که با آنها مسابقه می‌دهند. به نظرم بعد از فصیحی، تفتیان و اسماعیل‌نژاد هم سهمیه می‌گیرند و در ادامه صابری و پیرجهان می‌توانند به سهمیه برسند و رسولی هم باید تلاش مضاعفی کند، چون شرایط سخت‌تری نسبت به دیگر نمایندگان کشورمان دارد. باید در مسابقات امتیازی شرکت کند و پرتاب‌های درخشانی داشته باشد و حتی می‌تواند با صعود به المپیک یک پای فینال باشد.

سپهرزاد درباره اینکه انتظار کسب مدال المپیک از فرزانه فصیحی و دیگر ملی‌پوشان انتظار زیادی نیست، گفت: با توجه به صحبت‌هایی که در فضای مجازی می‌شود، این انتظار زیادی است که فصیحی یا دیگر نمایندگان کشورمان موفق به کسب سهمیه شوند. اینکه سهمیه المپیک کسب شده ارزش بزرگی دارد و حضور در المپیک کار ارزنده‌ای است ولی برای کسب مدال به نظرم انتظار بسیار زیادی و نامتناسبی است، چون کار بسیار سختی پیش روی نمایندگان کشورمان قرار دارد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم / لیتیوم می‌تواند صنعت استان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند