Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز: درباره ی خطرات فرستادن پیام در حین رانندگی، تحقیقات گسترده‌ای انجام شده و اطلاعات به دست آمده از این بحث‌ها کاملا واضح و مشهود بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۸۰۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری itel T11 Pro از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت itel که تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی صوتی است، به تازگی هندزفری T11 Pro TWS را در هند معرفی کرده است، این محصول دارای ویژگی‌های مناسبی است؛ برای نمونه، با یک بار شارژ کامل تا ۴۳ ساعت پخش را ارائه می‌کند، طراحی شیکی دارد و از درایورهای ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد.

هندزفری itel T11 Pro دارای باس خروجی قدرتمند است، از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد و از اتصال بلوتوث ۵.۳ نیز پشتیبانی می‌کند، برد اتصال بلوتوث تا ۱۰ متر است؛ هر کدام از هندزفری‌ها دارای باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است، کیس شارژ آن نیز دارای باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، هندزفری‌ها را می‌توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا دو ساعت پخش را ارائه می‌دهد.

هندزفری itel T11 Pro گواهی IPX5 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است، قیمت آن نیز تقریباً ۱۶ دلار ارزیابی شده است و در دو رنگ آبی و سبز عرضه می‏‌شود، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این محصول در بازارهای جهانی در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 748274

دیگر خبرها

  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد