Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان اعلام کرد: دومین نشست مجمع مشورتی کمیته امداد با رویکرد برگزاری جشن بزرگ رمضان برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۸۳۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان، در بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی در بجنورد اظهار کرد: در کل کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر از این فرزندان حمایت می‌کنند.

وی توزیع غذای گرم و رسیدگی به ایتام و محسنین را دو برنامه مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در راستای کمک به معیشت نیازمندان و همزمان با ماه مبارک رمضان آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در سراسر کشور آغاز به کار کردند.‌

صباغیان با بیان اینکه هم اکنون ۲۹۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در کشور فعال هستند، ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد رفع نیازهای مادی و معنوی مددجویان را مهمترین رسالت این نهاد عنوان کرد و افزود: خیرین و مردم نوعدوست کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه اکرام کمیته امداد و یا شماره گیری کد دستوری #۱۲* در طرح معنوی حمایت از ایتام و محسنین مشارکت داشته باشند.‌

صباغیان ضمن تقدیر از همراهی همیشگی خیرین در کمک به نیازمندان و ایتام گفت: کمک‌های خیرین و حامیان در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6061976 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند
  • برگزاری کمیته اضطراری اجلاس جهانی اتحادیه بین‌المجالس در ژنو
  • توزیع ۶ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ماه رمضان
  • توزیع ۷۲ هزار پرس غذا و افطاری ساده میان مددجویان زنجانی