Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-18@06:46:32 GMT

ماندن راننده لودر زیر آوار قطعی است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۸۹۵۹۲۲

ماندن راننده لودر زیر آوار قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۸۹۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته سه نفر از کارکنان شرکت مجری پروژه راه‌آهن «زاهدان- خاش» در پی استفاده از لودر برای عبور از عرض رودخانه و به دلیل واژگونی لودر در آب رودخانه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط روابط عمومی استانداری، مجید محبی اظهار کرد: شب گذشته تعدادی از کارکنان شرکت «نصر» مجری قطعه ششم پروژه راه‌آهن زاهدان خاش در منطقه کوهستانی مابین ایرندگان و کارواندر برای عبور از عرض رودخانه سوار یک دستگاه لودر شده‌اند که در ابتدا حجم آب رودخانه کم بود و هنگامی که لودر وسط رودخانه رسید، حجم آب آن در پی بارندگی افزایش پیدا کرده بود که موجب واژگونی لودر شد و بی‌احتیاطی افراد منجر به بروز این حادثه شده است.

وی افزود: در پی این حادثه سرنشینان لودر مفقود شدند که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر و مردم محلی برای پیدا کردن مفقودان به جست‌وجو پرداختند که ساعت ۹ صبح امروز پیکر بی‌جان سه نفر از سرنشینان لودر در پایین دست رودخانه پیدا و احراز هویت شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تعداد سرنشینان لودر بیشتر بود و آنها قصد عبور از عرض رودخانه را داشته‌اند که این اقدام با توجه به هشدارهای قبلی ستاد مدیریت بحران و اداره‌کل هواشناسی استان از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما و همچنان ابلاغ رسمی به تمام مجموعه‌ها، بی‌احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی لازم بوده است.

محبی بیان کرد: در پی صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز در سیستان و بلوچستان و پیش‌بینی ناپایداری شدید جوی و دریایی در شهرستان‌های ساحلی، بارش شدید باران سبب بالا آمدن آب رودخانه‌های منطقه شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر دستگاه‌های امدادی استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی تعدادی از محورهای مواصلاتی از جمله دلگان- زهکلوت بر اثر طغیان رودخانه‌ها مسدود شده که امری طبیعی است و انتظار داریم با توجه به هشدارهای مکرر، مردم استان تا پایان زمان فعالیت این سامانه، جوانب احتیاط را رعایت کنند.

کد خبر 745136

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»
  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب جان سه نفر را در مسیر خاش - ایرانشهر گرفت
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • سید عباس صالحی: آوار پیاپی اسطوره‌های رژیم غاصب را به نظاره نشسته‌ایم