Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان شهرستان رودان ضمن غبارروبی قبور مطهر شهدای بخش بیکاه با ۳ خانواده شهید این بخش دیدار کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۱۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اردوی فرهنگی، تربیتی یک روزه از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اعضای وابسته به عنوان گنجینه‌هایی باارزش و مشاورانی کارآزموده، نماد خدمت خالصانه به مردم و کشور هستند. گفت: اعضای وابسته در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشورمان گذرانده و برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، مجاهدانه تلاش کرده اند که استفاده از تجربه آنها ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه با بیان اینکه اعضای وابسته‌ی انتظامی به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام هستند، اظهارداشت: تکریم و توانمندسازی اعضای وابسته از رویکرد‌های بسیار مثبتی است که انتظامی با توسل به این رویکرد و با استفاده از تجربیات این قشر پرافتخار گام‌های بلندی در پیشبرد اهداف سازمانی خود برداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش