Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:37:45 GMT

مدیرعامل صندوق توسعه ملی استعفا نداده است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۹۲۱۴۶۴

عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: استعفای صفدر حسینی مدیر عامل این صندوق مطرح نیست و امروز در محل کار خود حاضر شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۲۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« متاورس » بازگشته است؟

صحبت از فناوری متاورس در ماه‌های اخیر کمرنگ شده است، اما مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، با انتشار یک پست اینستاگرامی که می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر توسعه بهترین هدست‌های واقعیت مجازی داشته باشد و سرعت متاورس را تسریع بخشد، اوضاع را تغییر داده است.   به گزارش ایسنا، خبر مهم این است که متا سیستم عامل واقعیت ترکیبی را که برای هدست کوئست ۳(Quest 3) و هدست‌های قبلی واقعیت مجازی کوئست(Quest) توسعه داده است، منبع باز خواهد کرد تا این اکوسیستم را با شرکای جدید گسترش دهد.   متا آنچه را که اکنون به عنوان سیستم عامل هورایزن(Horizon) شناخته می‌شود با پروژه متن باز اندروید ساخته است، و اکنون نسخه بهینه شده XR متا برای سایر سازندگان برای استفاده در سخت افزار خود در دسترس خواهد بود.   جزئیات کمی به اشتراک گذاشته شده، اما وبلاگ متا می‌گوید که Asus ROG در حال کار بر روی یک هدست بازی است، لنوو یک هدست را توسعه خواهد داد، و متا با مایکروسافت بر روی یک نسخه تولید محدود کوئست الهام گرفته از ایکس باکس(Xbox) همکاری می‌کند.   زاکربرگ بیان کرد که شرکت‌های دیگر ممکن است دستگاه‌هایی را برای مصارف خاص مانند بهره‌وری، تناسب اندام، تماشای ویدیو یا بازی‌های دوبعدی روی یک صفحه مجازی بزرگ بسازند. یک هدست واقعیت مجازی اختصاصی که برای شبیه‌سازی طراحی شده است، می‌تواند با سیستم عامل هورایزن شروع به کار کند.   به عنوان بخشی از این تغییر، متا در حال به روز رسانی فروشگاه اپلیکیشن کوئست خود است که به فروشگاه هورایزن تبدیل خواهد شد. هرکسی که سیستم عامل Meta Horizon OS  را اجرا کند، می‌تواند برنامه‌های سازگار را در فروشگاه هورایزن ببیند و محتوای بیشتر نیز در حال افزایش است.   علاوه بر بازی‌ها، برنامه‌ها و محتوای متا کوئست موجود، فروشگاه هورایزن نیز بازی‌های Xbox Cloud Gaming و Steam را داراست. نرم افزار Meta's App Lab در حال ارتقا است، بنابراین بازی‌ها و برنامه‌هایی که در مراحل اولیه توسعه هستند قابل کشف‌تر خواهند بود.   زاکربرگ بار دیگر به تمایل متا برای افزودن فروشگاه پلی استور گوگل به سیستم عامل Horizon OS و در نتیجه پلتفرم کوئست اشاره کرد. می‌توان برخی از برنامه‌های اندروید را با بارگذاری جانبی آنها در کوئست ۳، کوئست ۲ و کوئست پرو اجرا کرد.   متا می‌خواهد جایگزین منبع باز برای برای عینک واقعیت افزوده ویژن پرو اپل باشد و به نسخه «اندرویدی» هدست‌های ایکس‌آر(XR) تبدیل شود. گوگل با برنامه‌های مشابهی با سامسونگ همکاری می‌کند و سیستم عامل رسمی اندروید ایکس‌آر به زودی عرضه می‌شود.   چه این طرح مفهومی را دوست داشته باشید یا خیر، همه چیز در متاورس دوباره شدت می‌گیرد و متا می‌خواهد در خط مقدم توسعه این پلتفرم‌های جدید باشد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • «متاورس» بازگشته است
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • مزایده کاروانسرا‌های ثبت جهانی برای مرمت و احیا مشکل قانونی ندارد
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • تقاضای چین؛ عامل اصلی رکوردزنی قیمت جهانی طلا؟
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد