Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو روز کافی بود تا تمام اشتیاقم نابود شود. در روز دوم با خودروی برچسب خورده‌ام نزدیک سومین فروشگاه شدم. اهدافم کاملا روشن بود: مشتری را بشناسم، مشتری‌های آن‌ها را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۲۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بدون مشتری روی دست دولت!

۱۰ روز تا پایان زمان تعیین شده از سوی ای‌اف‌سی برای تعیین تکلیف مالکیت و موضوعات مالیاتی دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر باقی نمانده اما هنوز هیچ اقدام عملیاتی در راستای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی انجام نشده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، 10 روز تا پایان زمان تعیین شده از سوی ای‌اف‌سی برای تعیین تکلیف مالکیت و موضوعات مالیاتی دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر باقی نمانده اما هنوز هیچ اقدام عملیاتی در راستای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی انجام نشده است. البته به گفته یک مقام آگاه، هیچ خطری سرنوشت دو تیم را تهدید نمی‌کند؛ چون در هفته آتی سهام عمده باشگاه پرسپولیس به یک بانک و مابقی سهام این باشگاه به یک کنسرسیوم بانکی واگذار خواهد شد تا عملاً این باشگاه از ید اختیار دولت خارج شود و رسماً به یک باشگاه خصوصی تبدیل شود که دیگر هیچ‌گونه دخالتی از سوی دولت در امور اداری و مدیریتی آن انجام نخواهد شد.

اما در این میان گفته می‌شود باشگاه استقلال همچنان زیر نظر دولت اداره خواهد شد تا فرایند واگذاری آن انجام شود، از آنجا که یک بانک متقاضی مالکیت استقلال از خرید بخش عمده سهام باشگاه استقلال صرف‌نظر کرد و برخی از هواداران استقلال با هشتک انتقادی در شبکه‌های اجتماعی رسماً مخالفت خود را با این واگذاری نشان دادند، بانک مذکور قید خرید سهام باشگاه استقلال را زد و به این شکل استقلال بدون مشتری ماند.

حالا این پرسش برای اهالی فوتبال و هواداران استقلال به وجود می‌آید که دولتی باقی ماندن استقلال لطمه‌ای به منافع این تیم از جمله حضور در لیگ نخبگان ای‌اف‌سی می‌زند یا خیر؟ در این ارتباط گفته می‌شود اگر مالکیت پرسپولیس در هفته آتی واگذار شود، استقلال تنها تیمی است که مالکیت آن در اختیار وزارت ورزش و جوانان است، به همین منظور خطری سرنوشت استقلال را تهدید نمی‌کند و مدیران این باشگاه می‌توانند مدارک این باشگاه را بدون مشکل بارگذاری کنند.

البته مالکیت وزارت ورزش و جوانان مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید؛ چون کیومرث هاشمی علاقه‌ای به حفظ مالکیت استقلال ندارد و به نزدیکان خود اعلام کرده منفک شدن استقلال و پرسپولیس از بدنه دولت یکی از ضرورت‌های اصلی وزارتخانه است.

اما بخش نگران‌کننده این اتفاق اینجاست که بسیاری از کارشناسان مدعی بودند کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار دارد تیمی دولتی نباشد، از این رو ممکن است مشکلاتی برای استقلال برای حضور در لیگ نخبگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به وجود بیاید، اما یک فرد آگاه در وزارت ورزش و جوانان به خبرنگار ما گفت: بعید است مشکلی برای ورود استقلال به لیگ نخبگان آسیا به وجود بیاید؛ چون کنفدراسیون فوتبال آسیا با مالکیت مشترک مشکل داشت که با واگذاری سهام پرسپولیس این اتفاق عملاً برطرف خواهد شد.

اما اگر همچنان مالکیت استقلال در اختیار وزارت باشد همچنان همان سیاست سابق در قبال آن‌ها اتخاذ خواهد شد و باردیگر هیئت مدیره باشگاه استقلال بایستی همه امور مدیریتی را در دست داشته باشد و کمکی از جانب وزارت ورزش و جوانان به این مجموعه نخواهد شد. حتی برخی پیش‌بینی می‌کردند وزارت ورزش و جوانان برای پایان دادن به چالش‌هایی که میان خطیر و نکونام است وارد عمل شود و در این خصوص تصمیم‌گیری کند، اما براساس اخبار بدست آمده هیچ تغییری در سازوکار مدیریتی باشگاه استقلال رقم نخواهد خورد؛ چون وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد مالک جدید استقلال باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

منبع: قدس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهکار‌های کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • چراغ این حجره صندوق سازی هنوز روشن است
  • فیلم| روایتی دیدنی از «وعده صادق» تا «تنبیه متجاوز»
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد
  • 8 گام در طراحی نقشه سفر مشتری
  • مخوف‌ترین زوج تهاجمی لیگ برتر با لباس آبی (عکس)
  • کریستیانو رونالدو مشتری پیدا کرد
  • چاپ هشتاد و پنجم روایتی از شهید توسلی + فیلم