Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران از اعلام حمایت ژورنال بین المللی Nonlinear Science Letters A از مقالات برگزیده در هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۳۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

 رئیس انجمن هسته‌ای ایران در آیین آغاز به کار این کنفرانس بین المللی گفت: در این رویداد بین المللی با حضور ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی از کشور‌های مختلف در زمینه آخرین دستاورد‌های به روز فناوری هسته‌ای بحث و تبادل نظر می‌شود.


جواد کریمی ثابت افزود: در این دوره از برگزاری این کنفرانس بین المللی استقبال پژوهشگران از داخل و حارج قابل توجه و بیش از انتظار است.


وی گفت: ۵۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه این رویداد ارسال شده و استادان ۵۰ دانشگاه کشورمان در فرایند داوری این مقاله‌ها مشارکت دارند.


رئیس انجمن هسته‌ای ایران با بیان اینکه از بین مقاله ها، ۴۲۰ مقاله پذیرفته شد، افزود: ۱۰۰ سخنرانی علمی، ۱۶ میزگرد فنی و نشست‌های تخصصی در این رویداد ارائه می‌شود.

جواد کریمی ثابت، برگزاری این رویداد را در قالب ۱۳ محور و چهار بخش اصلی شامل سخنرانی علمی، میزگرد‌های تخصصی، نشست‌هایی با موضوع همکاری‌های علمی با موسسه‌های بین‌المللی و نمایشگاه آخرین دستاورد‌های فناوری هسته‌ای برشمرد و گفت: بیش از ۸۰ سخنران علمی در میزگرد‌ها حضور خواهند داشت.


رییس انجمن هسته‌ای ایران، برخی از محور‌های این کنفرانس را تغییرات اقلیمی و نقش موثر فناوری هسته‌ای برای رفع چالش‌های مرتبط با آن دانست و گفت: یکی از محور‌هایی که مورد استقبال پژوهشگران برای ارسال مقاله به کنفرانس قرار گرفت، کاربرد پرتو‌ها بویژه در زمینه رادیو دارو‌ها بود که کشورمان نیز در این زمینه موفق عمل کرده است.


جواد کریمی ثابت با اشاره به تجربه‌های کشورمان در زمینه رادیو داروها، کشاورزی هسته‌ای و تامین امنیت غذایی، افزود: برگزاری این کنفرانس فرصت خوبی برای به اشتراک گذاری این تجربه هاست.

در آغاز به کار نخستین کنفرانس بین المللی علوم وفنون هسته ای پیام دبیر فدراسیون هسته ای روسیه قرائت شد.

در بخشی از این پیام به دانش وفناوری ایرانی در توسعه فناوری هسته ای و کاربردی کردن آن در علوم وفنون مختلف و صنایع گوناگون اشاره شد.

همچنین در این پیام، توسعه همکاری دوجانبه در حوزه های چرخه سوخت ، رادیو داروها و زیرساخت ها هم توصیه شده است.

سی‌اُمین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ در اصفهان تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان ادامه دارد.


کاربرد پرتو‌ها (صنعت، پزشکی و محیط زیست)، راکتور‌های هسته ای، فیزیک هسته ای، اندازه گیری تشعشعات، ایمنی و امنیت هسته ای، تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای و حکمرانی هسته‌ای از جمله محور‌های سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود