Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از برنامه و اولویت کاهش زمان تعمیرات و افزایش دوره های اورهال‌ (overhaul) این شرکت در راستای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۳۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز در سال ۱۴۰۲

 محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با برنامه ریزی و اجرای طرحهای عملیاتی که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ صورت دادیم توانستیم مشکلات و محدودیت های فنی جهت تولید این انرژی در سال ۱۴۰۲ را رفع نماییم بطوریکه در تابستان و پیک برق سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۴۰۰ مگاواتی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بودیم.

 او افزود: تکیه بر تلاش، تجربه، تخصص و تعهد کارکنان این نیروگاه با وجود فرسودگی قطعات و تجهیزات نیروگاهی مهمترین عامل جهت این افزایش تولید بوده و توانستیم در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری منتقل کنیم.

 مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز می‌گوید: هم اکنون نیز با اجرای برنامه های عملیاتی همچون تعمیرات اساسی واحد شماره ۲ ، تعمیرات میان دوره ای سایر واحدها، تعمیرات اساسی برجهای خنک کن و سایر پروژه های فنی در جهت بهبود و ارتقای سطح آمادگی نیروگاه جهت تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری گام برمی داریم.

  نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور می‌باشد و نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • هشدار دانشمندان درباره نوشیدن آب قبل از خواب
  • قبل از خواب آب ننوشید
  • اتصال واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور به شبکه سراسری برق
  • زمان ماندگاری آب‌های سطحی کاهش یافته است
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • تولید ۸ میلیارد و ۳۸۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود
  • جاماندگان بخوانند؛ زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت
  • افزایش ۹ درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز در سال ۱۴۰۲