Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:00:12 GMT

آتش سوزی دریاچه پریشان مهار شد+ عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۹۳۸۹۸۹

آتش سوزی دریاچه پریشان که شب گذشته باعث از بین رفتن ده‌ها هکتار از نیزارهای این منطقه شده بود با تلاش تعداد معدودی از دوستداران محیط زیست مهار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۳۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود

نقدنیه - بانک مرکزی با هدف کنترل نوسانات اقتصادی به ویژه ارزی، سیاست افزایش نرخ سود سپرده‌ها یا گواهی سپرده ۳۰ درصدی را اعمال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، عباس معمارنژاد، معاون اسبق وزیر اقتصاد گفت: امروزه در دنیا استفاده از ابزار نرخ سود به عنوان سیاست پولی، یک امر متداول و موثر است.

 

وی افزود: ابزار نرخ سود بهترین ابزاری است که بانک مرکزی از آن برای کنترل نوسانات نرخ ارز در کوتاه‌مدت استفاده کرد. بانک مرکزی باید از استقلال کافی در استفاده از ابزار سیاست پولی برخوردار باشد
معاون اسبق وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک مرکزی با هدف کنترل نوسانات اقتصادی به ویژه در حوزه طلا و ارز، سیاست افزایش نرخ سود سپرده‌ها یا گواهی سپرده ۳۰ درصدی را اعمال کرده است. اولین و مهم‌ترین شرط اینکه ابزار نرخ سود به عنوان سیاست پولی کارایی داشته باشد، این است که شبکه بانکی نباید ناتراز باشد
معمارنژاد بیان کرد: سیاست انشار اوراق گواهی سپرده، از این منظر که می‌تواند سهم شبه پول یا سپرده‌های مدت‌دار را بالا ببرد، به جلوگیری از نوسانات اقتصادی و سفته‌بازی و سوداگری در اقتصاد کمک خواهد کرد.

منبع: تازه‌های اقتصاد

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب سیلاب در استان سمنان مهار می‌شود
  • بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • عامل تورم در سال ۱۴۰۲ چگونه مهار شد؟
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد