Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-08@15:12:40 GMT

تضعیف باور های دینی یکی از آثار مخرب غیبت است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۹۶۵۲۷۵

خبرگزاری شبستان:سخنران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه غیبت از مبطلات روزه نیست ولی حقیقت روزه را از بین می برد، گفت: تضعیف باور های دینی یکی از آثار مخرب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۶۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید

دارنده ۲ مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم، تصمیم خود را برای حضور در وزن المپیکی گرفت.

به گزارش مشرق، تغییر وزن کامران قاسم‌پور طی این سال‌ها دردسرهای زیادی را برایش به دنبال داشته و تنها طی ۲ سالی که به ثبات وزنی در ۹۲ کیلوگرم رسیده بود، توانست بخشی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خودش را با کسب ۲ طلای پیکارهای قهرمانی جهان به منصه ظهور برساند.

او در جام جهانی ۲۰۲۲ برای نخستین مرتبه و در دیدار فینال ایران و آمریکا به وزن ۹۷ کیلوگرم آمد و متحمل شکست برابر کایل اسنایدر شد. او برای حضور در المپیک به ناچار تصمیم گرفت، تغییر وزن بدهد و بازهم به یک وزن بالاتر رفت و تلاش خودش را داشت و باز هم مقابل این آزادکار آمریکایی شکست خورد تا امیرعلی آذرپیرا به عنوان گزینه نهایی این وزن برای پاریس برگزیده شود.

آذرپیرا در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان مقام نخست رسید و در تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب با پیروزی برابر کایل اسنایدر صاحب گردن آویز طلا شد. جوان اول کشتی تهران با کسب سهمیه المپیک در مسابقات گزینشی المپیک آسیا در بیشکک قرقیزستان به طور رسمی نماینده ایران در المپیک پاریس شد.

در هفته‌های اخیر خبرهایی از احتمال برگزاری مسابقه انتخابی بین قاسم‌پور و یزدانی از سوی کادر فنی مطرح شد اما یزدانی با تصمیم فدراسیون اواسط خرداد ماه به رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست اعزام خواهد شد و در صورت عملکرد مثبت مسافر پاریس خواهد شد. در صورتی که یزدانی نتواند نتیجه لازم را در مجارستان کسب کند آن زمان است که احتمال حضور کامران در پاریس پیش از گذشته خواهد بود.

پیگیری‌های حاکی از آن دارد که گلادیاتور ایرانی اکنون وزنی نزدیک به ۸۶ کیلوگرم دارد و منتظر چراغ سبز فدارسیون و عملکرد حسن یزدانی در مجارستان است. البته قاسم‌پور می‌تواند در مسابقات جهانی آلبانی در وزن غیرالمپیکی ۹۲ کیلوگرم روی تشک برود.

کامران قاسم‌پور ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۱ موفق به کسب مدال طلا وزن ۹۲ کیلوگرم شد. وی در سال ۲۰۲۲ و در جهانی بلگراد با شکست جی‌دن کاکس آمریکا به یکی از قدرت‌های نوظهور جهان کشتی تبدیل شد. او در سال ۲۰۲۱ کاکس را در نیمه‌نهایی شکست داد و در دیدار نهایی نیز موفق شد مقابل ماگومد قربان‌اف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی برسد و نخستین طلای جهانی خود را ضرب کند.

قاسم‌پور در صورت حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم باید در چرخه انتخابی مصاف سختی با حسن یزدانی نابغه کشتی ایران و جهان داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • باور‌ها و اعتقادات، روح اقتصاد یا بستر توسعه
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • فیلم| جست و جوی ۱۷ روزه برای یافتن «سبحان»
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند