Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبود قوانین نافع، راهبردی، توسعه زا از یکسو و وجود قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر از سوی دیگر، سهم چشمگیری در توسعه نیافتگی مناطقی از جمله غرب کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۷۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است

رسانه‌های عبری رژیم اسرائیل در گزارش‌های خود از عملکرد یحیی سنوار، رئیس حماس در غزه، نوشتند که او روز به روز به عنوان قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شناخته می‌شود و محبوبیت او در نزد افکار بین‌المللی افزایش پیدا می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل در ارزیابی خود از جنگ نوار غزه و مقاومت گرو‌ه‌های فلسطین در این مدت، گزارش دادند: یحیی سنوار، رئیس حماس در نوار غزه در چشم کشورهای عربی و اسلامی به قهرمان تبدیل شده است.

به گفته این رسانه‌ها، یحیی السنوار، در بین افکار عمومی بین‌المللی روز به روز محبوبیت پیدا می‌کند و او، این افکار عمومی را به عنوان نمونه‌ای که در تحقیر تکبر غربی موفق شده، «درو می‌کند».

تصویر سنوار در مرکز تل‌آویو اشغالی

رژیم اسرائیل که این روزها از دودستگی روزافزون نظامی و سیاسی سران خود رنج می‌برد، برای التیام این دودستگی دست به پروپاگاندا زده و تصویر یحیی السنوار، رهبر حماس در نوار غزه را بر روی بنرها و بیلبوردهای بزرگ نصب کرده و نوشته است: چه کسی از این دودستگی استفاده می‌کند؟

رژیم اسرائیل یحیی سنوار را به عنوان طراح و مهندس عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر معرفی می‌کند و برای سر او جایزه تعیین کرده و تلاش کرده است در طول 207 روز جنگ علیه غزه، مخفیگاه او را در میان تونل‌های زیرزمینی مقاومت پیدا کند.

با این حال، سنوار هفته گذشته ارتش رژیم اسرائیل را به چالش کشید و بیرون از تونل‌ها و بر روی زمین و میدان جنگ، با مبارزان و فرماندهان میدانی دیدار کرد که مقامات نظامی صهیونیست این دیدار را تأیید کردند.

تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • تصویری کمیاب از دیدار یحیی السنوار با رهبر انقلاب
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد