Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار واریز ۵۰ درصد از حقوق ماهیانه‌اش به حساب کمیته امداد در طول دوره نمایندگی‌اش شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۸۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان سمنان راه‌اندازی شد

ذوالفقاری از سفر محسن لطفی‌پور و  رضا سوهانی، نمایندگان تام‌الاختیار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در میز خدمت سفر رئیس جمهوری به استان سمنان خبر داد و گفت: این میز خدمت از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور نمایندگان تام‌الاختیار معرفی‌شده از کمیته امداد مرکز و تیم ستادی، آماده پاسخگویی و ثبت درخواست مراجعه‌کنندگان و ارباب‌ رجوع تحت حمایت کمیته امداد در طول این سفر است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰ کاربر، کارشناس مددکاری و کارشناس ارزیاب و کارشناسان ویژه پیگیری و موارد خاص، کارشناسان حقوقی، کارشناسان مناطق محروم، معاونان، مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد امام خمینی (ره) در میز خدمت اداره کل کمیته امداد استان پاسخگوی جامعه هدف در این سفر پر خیر و برکت هستند.

وی گفت: در میز خدمت، درخواست‌های مددجویان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار کمیته امداد در سامانه سامد ثبت و رسیدگی خواهد شد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه ستاد مستقر در اداره کل همه تلاش خود را برای تکریم و ایجاد امکانات رفاهی برای مراجعه‌کنندگان به کار خواهد بست، ادامه داد: مددجویانی که بنا به هر دلیل امکان حضور در محل میز خدمت امداد برای آنها میسر نیست، می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ با سامانه سامد ارتباط حاصل و درخواست خود را با کارشناسان مربوط مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است
  • میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان سمنان راه‌اندازی شد
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد
  • به حساب این افراد پول واریز شد
  • یارانه دهک های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
  • یارانه فروردین دهک‌های اول تا سوم واریز شد
  • یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ واریز شد