Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر کشور گفت: استاندار پیشین خوزستان در پاره ای موارد کاملا اشتباه و بی اساس گام برداشت و همین امر موجب عزل وی شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۹۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار خوزستان: بازرگانی یکی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، استاندار خوزستان در نشست قرارگاه عملیاتی تحقق شعار سال در استان توضیح داد: حدود پانزده سال است که شعار سال عمدتا مبتنی بر افزایش تولید بوده است. در این راستا در جلسه امروز توضیحاتی در مورد زیرساخت‌های مختلف و طرح‌های متنوع در انرژی، کشاورزی، صنعت و … با هدف راهکار‌های افزایش تولید مطرح شد.

وی افزود: این قرارگاه با دستگاه‌ها به صورت مجزا نیز جلساتی تشکیل خواهد داد تا طرح‌ها با سرعت بیشتری جلو برود.

حسینی محراب ادامه داد: یکی از مهمترین کار‌هایی که در استان در راستای تحقق شعار سال میتوان انجام داد بخش بازرگانی است که مستلزم فعال‌تر شدن اتاق‌های بازرگانی و هم افزایی مسوولان برای تصاحب بازار‌های هدف است که منجر به افزایش تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: بیش از دو سوم توسعه صنعتی دنیا در حوزه صنایع پایین دستی است که متاسفانه در استان ما این صنایع شکل نگرفته است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و با مشارکت بخش خصوصی زنجیره کامل تولید شکل بگیرد و اشتغال و تولید ما را توسعه دهد.

حسینی محراب بیان کرد: قبلا سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی یک طرح تولیدی می‌بایست ۲۳ مجوز می‌گرفتند در سال گذشته یک طرح مطالعاتی انجام و بنا شد کل این مجوز‌ها به چند ایستگاه محدود شود از سوی دیگر با راه‌اندازی پنجره واحد از سوی وزارت اقتصاد و وزارت ارتباطات مسیر سرمایه‌گذاری کاملاً کوتاه شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین بنا شده برخی پروژه‌ها از قبل به صورت بدون نام مجوزات آن تهیه شود که با پیدا شدن سرمایه‌گذار مرحله اخذ مجوزات آن انجام شده باشد.

وی گفت: هر تولیدکننده‌ای هم مشکلی داشته باشد من و مجموعه مدیریتی استانداری در خدمت وی خواهیم بود و ایام سه‌شنبه و چهارشنبه پرونده‌ها را دنبال می‌کنیم که موانع تولید در اسرع وقت برطرف شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر
  • استاندار خوزستان: بازرگانی یکی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان
  • انتقادات قائم مقام سازمان تبلیغات در موضوع حجاب