Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرعامل شركت پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، وظيفه و اولويت شركت پس از امنيت عرضه انرژي و صادرات را كاهش توليد مازوت اعلام كرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۹۹۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد

سیدمسعود عظیمی در دیدار اردوان اکبرپور، منتخب مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس دوازدهم با تشریح برنامه عملیاتی جهش تولید شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ابعاد فنی و زیرساختی، خدمات حمایتی و طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی در شهرستان‌های سپیدان و بیضا گفت: موقعیت ویژه این شهرستان‌ها نظیر وضعیت مناسب آب و هوایی، فاصله نزدیک با مرکز استان، وجود منابع انسانی توانمند و قرارگیری آزادراه شیراز ـ اصفهان در شهرستان بیضا و محور مواصلاتی شیراز به یاسوج در شهرستان سپیدان ظرفیت بی‌بدیلی را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم می‌کند.

او افزود: این شرکت در راستای مأموریت اصلی خود در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌های تولید و صنعت تلاش خود را برای تحقق این هدف انجام می‌دهد.

عظیمی با اشاره به برنامه این شرکت برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی شهرک صنعتی بزرگ در بخشی از اراضی همجوار این شهرستان و شهرستان زرقان خبر داد و گفت: در این زمینه بررسی‌ها و بازدید‌های میدانی انجام و در مرحله انتخاب اراضی با رویکرد جذب مشارکت مردم در ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه هم‌اکنون ۸ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و غیر دولتی در شهرستان‌های سپیدان و بیضا وجود دارد، افزود: شهرک‌های و نواحی صنعتی همایجان، سپیدان ۳ و ناحیه صنعتی شهید جاویدی و نیز شهرک‌های صنعتی غیر دولتی فراسان و کامپوزیت سازه ماندگار در شهرستان سپیدان و شهرک‌های صنعتی دارویی و ملوسجان و ناحیه تل بیضا نیز در شهرستان بیضا ایجاد شده‌اند.

او با تصریح اینکه تاکنون ۱۲۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی سپیدان و ۷۸ قرارداد نیز در شهرک‌ها و نواحی بیضا منعقد شده است، گفت: در مجموع در شهرک‌های صنعتی دولتی این دو شهرستان ۹۳ واحد بهره‌بردار با اشتغال ۱۹۵۶ نفر مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: شهرک دارویی به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرریز سرمایه‌گذاری کلان شهر شیراز در نظر گرفته شده است و برای ما اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

عظیمی افزود: در دو سال گذشته و با اختصاص۱۲۶ میلیارد تومان اعتبار، روند اجرای طرح‌های زیرساختی در شهرک دارویی شتاب گرفت و طرح‌های زیرساختی نظیر زیرسازی، خیابان‌کشی و شبکه داخلی فاضلاب در فاز نخست شهرک صنعتی انجام و طرح‌های تکمیلی نظیر اجرای شبکه اختصاصی انتقال برق نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال انجام است.

او با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی طرح خط انتقال برق شهرک صنعتی دارویی بیضا، گفت: این خط دومداره با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان با ظرفیت حدود ۱۲ مگاوات برق به طول ۱۱ کیلومتر از پست برق بیضا تا شهرک صنعتی در مرحله اجرا قرار دارد که با بهره‌برداری از آن در نیمه نخست امسال برق این شهرک صنعتی تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در زمینه تامین آب نیز ۱۰ لیتر بر ثانیه انشعاب آب با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان خریداری شده است، گفت: عملیات اجرایی خط انتقال در مرحله مکان‌یابی و جانمایی است.

او همچنین از تکمیل عملیات زیرسازی فاز یک با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان، شبکه فاضلاب با مبلغ ۲۲ میلیارد تومان و شبکه داخلی آب با ۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: سایر پروژه‌ها نیز در مرحله برآورد و انجام عملیات اجرایی قرار دارد.

عظیمی با اشاره به اینکه شهرک دارویی در زمینی به مساحت ۱۸۰ هکتار ایجاد شده است، افزود: در این شهرک صنعتی بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود در این واحد‌ها برای افزون‌بر ۵ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است