Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-04@08:25:33 GMT

عکس: نقشه انتقال آب دریای خزر به سمنان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۰۰۸۴۲۹

عکس: نقشه انتقال آب دریای خزر به سمنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۰۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و برخی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی، ابرناکی، وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در ضمن طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید انتظار می‌رود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان، ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در کرمانشاه، غرب کردستان، شمال آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان، بارش شدت دارد.

سه شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش یافته و در کل نوار شمالی ابرناکی، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی می‌باشد و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه دریای خزر مواج می‌باشد.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید و کاهش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۱ و کمینه دما ۱۰ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
  • هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ
  • پیش بینی هواشناسی کشور 15 اردیبهشت 1403/ تداوم بارندگی در برخی استان‌ها
  • هواشناسی ایران/ تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید