Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیر اردبیلی و حامی بیماران سرطانی گفت: خیران اردبیلی در حمایت از بیماران سرطانی پیشگام بوده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی

مدیرکل انتقال خون آذربایجان‌غربی به خبرنگاران گفت: در طول سال گذشته ۷۴ هزار و ۹۱۷ نفر در این استان با اهدای خون، نام خود را در لیست اهدا کنندگان خون ثبت کردند.

دکتر مجتبی قهرمان رضاییه افزود: در طول سال ۱۴۰۲ میزان اهدای خون نسبت به سال گذشته، ۶.۷۶ درصد رشد داشته است و از رقم ۷۰ هزار نفری به حدود ۷۵ هزاری نفری رسیده‌ایم.

وی تعداد اهدا کنندگان مستمر را در استان ۲۵ هزار و ۳۰۷ نفر اعلام کرد و افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز حدود ۲۴ هزار نفر اهدا خون مستمر داشتند که در سال ۱۴۰۲ این رقم رشد ۵.۴۱ درصدی ثبت کرد.

قهرمان رضاییه با اشاره به سابقه اهدا خون افراد بیان کرد: ۳۵ هزار و ۷۸۲ نفر اهدای خون با سابقه در سال ۱۴۰۲ بودند که این رقم نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از رشد ۶.۵ درصدی برخوردار است.

وی افزود: امسال همچنین ۱۳ هزار و ۶۴۹ نفر اهدا کننده بار اولی بودند که ۹.۸۱ درصد نسبت به سال قبل‌تر از رشد مشارکتی مواجه بود و این نشان از فرهنگک سازی مناسب در جامعه است.

وی با تاکید بر وضعیت مطلوب بانک خون در آذربایجان‌غربی افزود: میزان مراجعه و اهدای خون مردم خیّر استان موجب شده وضعیتی مطلوبی در بانک خون داشته باشیم.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیاز به خون یک موضوع روزانه و متداول است، افزود: با توجه به پایین بودن عمر فرآورده‌های خونی در صورت تداوم کاهش اهدای خون از سوی شهروندان جان بیماران پیوندی، تالاسمی، سرطانی، آسیب دیدگان تصادفات، بیماران هموفیلی، مادران باردار و نوزادان با زردی و بسیاری دیگر از بیماران که به خون و مشتقات آن نیازمند هستند، به خطر می‌افتد.

قهرمان رضاییه گفت: سازمان انتقال خون دست یاری به سمت شهروندان به ویژه جوانان در راستای فرهنگ سازی اهدای خون دراز می‌کند تا کمک حال بیماران در زمینه خون و فرآورده‌های خونی چون  پلاسما، گلبول قرمز فشرده، سی‌پی، سی‌پی‌پی، خون فیلتردار، خون شسته شده و پلاکت خون باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • نابودی سرطان با این پروتئین امکان‌پذیر است؟
  • ای که دستت می‌رسد؛ دستی بگیر