Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-23@07:04:08 GMT

افتتاح ساختمان جدید ثبت اسناد و املاک ناحیه دو قزوین

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۰۱۸۰۴۸

اختمان جدید ثبت اسناد و املاک ناحیه دو قزوین با تخصیص 200 میلیون تومان اعتبار دارای ۶۱۰ مترمربع مساحت و۶۰۰ مترمربع زیربنا با ۱۰ اتاق اداری در دو طبقه است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۱۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان

رئیس اداره ثبت اسناد کاشان از آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدعلی ناظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به وظایف اداره ثبت اسناد و املاک، اظهار داشت: یکی از وظایف اداره ثبت اسناد و املاک تثبیت مالکیت‌ها و حدنگاری املاک و اراضی است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم حدنگاری بازار کاشان است، افزود: حدنگاری بازار کاشان از آنجا اهمیت دارد که موضوعات میراث را داریم و پرونده‌های قضایی نیز به دلیل اختلاف با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان تشکیل شده و از سوی دیگر مسائل شهرداری را داریم.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان ابراز داشت: در حال حاضر تمام نقشه‌برداری‌ها با شرکت مشاور در حال انجام است تا موضوعات میراث فرهنگی نیز پیگیری شود و اسناد مالکیت شهروندان در بازار کاشان صادر شود.

وی با بیان اینکه برآورد ما آن است که مقدمات کار تا پایان سال انجام می‌شود، گفت: ما می‌توانیم تطبیق با مجاور را انجام بدهیم و مکاتبات با شهرداری و سایر ارگان‌ها که باعث طولانی‌تر شدن مسیر و روند کار می‌شد حذف می‌شود و امورات شهروندان تسریع پیدا می‌کند‌.

ناظمی از تسریع در بازدیدهای صورت گرفته از سوی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان، تصریح کرد: اسناد صادر شده نیز بدون هیچ مشکل و یا اختلافی صادر می‌شود و افراد صرفا برای برگه اسناد هزینه پرداخت می‌کنند و مابقی هزینه‌ها از سوی اداره ثبت اسناد و املاک کاشان انجام می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • از ظرفیت صدا و سیمابرای استفاده کشاورزان از سند مالکیت استفاده شود
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود
  • آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود