Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@12:39:38 GMT

طرز تهيه کيک بستني با طعم توت فرنگي

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۰۲۱۱۱۹

خبرگزاري آريا- طرز تهيه کيک بستني با طعم توت فرنگي را اينجا ببينيد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۲۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش قدس آنلاین، محمد مشیرپناهی با اشاره به حضور کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: مشخصات کلی طرح های کشاورزی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان ادامه داد: در بخش صنعت هم ۹ عنوان فرصت سرمایه گذاری و هشت طرح مهم و پیشران صنعتی و معدنی استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه آماده شده است.

مشیرپناهی تعداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان در این نمایشگاه را پنج مورد خواند و بیان کرد: افزون بر این، هفت مورد فرصت سرمایه گذاری گردشگری در شهر سنندج که توسط شهرداری این شهر تهیه شده است در چند روز برپایی این نمایشگاه معرفی می شود.

معرفی بیش از۵۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری کردستان در اکسپو

وی یادآور شد: یکی از اقدامات مطلوب در استان که به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری انجام شده تهیه مجوزهای بی‌نام است که از حدود ۲ سال اخیر این مهم آغاز شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان اضافه کرد: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بیش از ۵۰ مورد مجوز بی نام صادر شده برای سرمایه گذاری در استان تهیه و آماده معرفی به هیات های تجاری و سرمایه گذاران است.

مشیرپناهی یادآور شد: افزون بر موارد مذکور، ۱۵ مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مطالعات پیش امکان سنجی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه شده است و در این نمایشگاه معرفی می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است