Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهر - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته سبد کالا در بین نیازمندان اهری در طرح همای رحمت خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۵۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است.

سید عماد شاهرخی امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته بویژه در روزهای پایانی سال نه‌تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به چهار میلیون قطعه برسد که ۳۰  درصد نیاز استان است.

وی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲۴۰۰ جو وارداتی، ۵۰۰۰ تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

شاهرخی بیان کرد: فروردین ماه امسال 8۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در استان انجام و منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

به گفته او، ارزش ریالی تخلفات انجام‌شده دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • ابراز خرسندی بوئین میاندشتی‌ها از بارش رحمت الهی + فیلم