Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان -عضو كمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان گفت: تشکیل بانک جامعی از اطلاعات املاک و مستغلات شهر اصفهان در شهرداری اصفهان و بویژه در مناطق ۱۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۵۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴

شهردار شیراز از تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴ در خصوص پروژه‌های بزرگ‌مقیاس با اولویت ویژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه روند پیشرفت خط ۳ مترو و پارک آبی بزرگ شهر شیراز اظهار کرد: روند اجرایی خط ۳ مترو از پیشرفت خوبی برخوردار است و از مسائل و مشکلات مهم پروژه برق‌رسانی از شبکه اصلی بود که پس از پیگیری‌های زیاد مشکل برق رفع شد.

وی در خصوص اهمیت پارک آبی افزود: پارک آبی بزرگ شهر از مطالبات مهم مردم شیراز و مدیریت شهری است و موضوعات مربوط به آن موردبررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت راه‌اندازی نوبت شب داده و مقرر شد پروژه به‌صورت شبانه‌روزی روند اجرایی خود را ادامه دهد تا بتوانیم در برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه همه تلاش شهرداری بر این است که پروژه‌ها را در زمان مقرر به سرانجام برساند، تصریح کرد: شهرداری شیراز یک برنامه راهبردی عملیاتی تا سال ۱۴۰۴ تعریف کرده است که شامل چندین پروژه بزرگ مقیاس با اولویت ویژه را دارد و پیرو این برنامه جلساتی به صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود تا بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی پروژه‌ها شناسایی و در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

اسدی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی هر یک مدل و الگوی خاص خود را داشته و شرایط خاص خودش را دارد و قطعاً نمی‌شود یک نسخه واحد برای همه پروژه‌ها اجرا کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم در کشور اقدامات عمرانی کار آسانی نیست و تنها هم و غم شهرداری بر این هست که روند کار به‌خوبی دنبال شود.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۳ پروژه‌ها شروع قوی به خود گرفته شود و شاهد روند خیلی خوب در مراحل انجام پروژه‌ها داشته باشیم.

کد خبر 745404

دیگر خبرها

  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • انتقاد دیپلمات طالبان در کراچی از عدم همکاری دولت پاکستان
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • کاهش افق طرح جامع شهر بوکان به تایید و تصویب نهایی رسید
  • لزوم ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد