Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام دستان مرا بگیر با بالاترین کیفیت Download New Music Mohammad Alizadeh Dastaane Maraa Begir شاعر و دکلمه: علیرضا آذر , آهنگساز: محمد علیزاده ,.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۵۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر بهزیستی استان هستند که ۶۰ هزار نفر از خانواده معلولان بوده و از کمک هزینه زندگی، بهداشت و درمان برخوردار هستند.

پروین محمدپوری، با بیان اینکه بهزیستی نهادی حمایتی است و از خانواده معلولان، ایتام و بانوان سرپرست خانوارحمایت می کند، افزود: هدف بهزیستی بازتوانی این افراد در زمینه ایجاد اشتغال و کسب و کار است.

محمدپوری، با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده به افراد زیرپوشش گفت: بهزیستی از محل اعتبارات تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ قانون بودجه، افراد قابل بازتوانی را به بانک‌ها معرفی می کند تا از تسهیلات اشتغالزایی کم بهره بهره مند شوند و در این راستا دو هزار و ۴۰۰ نفر مشغول به کار شدند که از این تعداد ۱۹۰ نفر از دانش آموخته هستند.

وی افزود: برای کارفرمایان هم مشوقهایی در بکارگیری افراد تحت زیر بهزیستی در نظر گرفته شده است که یکی از این مشوقهای حمایتی پرداخت حق بیمه کارفرمایی توسط بهزیستی در ازای بکارگیری فرد معلول است.

محمد پوری اظهارکرد: در ازای بکارگیری زنان سرپرست خانوار توسط کارفرمایان تا پنج سال حق بیمه کارفرمایی آنان توسط بهزیستی پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به خدمات ارائه شده در زمینه حمایت از معلولان اضافه کرد: تخصیص حق پرستاری برای معلولان واجد شرایط دهک های ۱ و ۲ به تعداد بیش از ۳۰ هزار نفر و برقراری حق پرستاری تمام افراد ضایعه نخاعی و به روز بودن و بدون پشت نوبتی در این زمینه به تعداد بیش از دو هزار نفر انجام شده است.

محمدپوری، در ادامه تعداد کل افراد زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی را ۲۶۵ هزار و ۸۲۸ نفر، تعداد مستمری بگیران ۶۷ هزار نفر و تعداد کل خانوارهای زیر پوشش را  ۱۰۱ هزار و ۵۶۵ نفر اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • نام گذاری دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر
  • ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند نیست/ بیش‌تر فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب، قدیمی است
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی