Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@01:11:54 GMT

واکنش وحید شمسایی به شکست مقابل برزیل

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۰۶۱۷۱۴

مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی ایران بعد از پذیرش دومین باخت، با اشاره به موقعیت های زیاد گلزنی تیمش، دلیل شکست ها را عدم هماهنگی ناشی از نداشتن بازی تدارکاتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۶۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا

رافائل نادال در مورد شکست زودهنگام در تورنمنت بارسلونا اظهارنظر احساسی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، قهرمان 22 دوره گرنداسلم و شماره یک پیشین جهان درباره شکست خود در دور دوم مسابقات خاکی ATP-500 در بارسلون (اسپانیا) اظهار نظر کرد.

نادال 37 ساله در دور دوم برابر تنیسور شماره یازدهم جهان، الکس دی میناور 25 ساله استرالیایی با نتیجه 5 بر 7 و 1 بر 6 شکست خورد. این تنیسور اسپانیایی گفت: من در این تورنمنت طوری بازی کردم که انگار آخرین بار است. در واقع با توجه به نحوه برخوردم با این مسابقات، در زمین احساس خوبی داشتم. حالا مهمترین چیز برای من بردن نیست، بلکه این است که مسابقات را سالم ترک کنم. با از دست دادن ست اول، مسابقه به پایان رسید.

نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم

نادال افزود: هدف امروز من کسب تجربه بیشتر در تمرین و در عین حال احساس راحتی بیشتر است. مادرید چند هفته دیگر در انتظار من است، جایی که امیدوارم کمی آماده‌تر باشم. در حال حاضر رقابت در یک مسابقه دو تا سه ساعته برای من سخت است. من واقعاً از بازی در اینجا (بارسلونا) لذت می‌برم، من 12 بار در این تورنمنت قهرمان شده‌ام و فقط می‌توانم تشکر کنم برای رفتاری که همیشه با من داشته‌اند. من به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که داستانم را اینجا نوشتم.

شماره یک پیشین جهان درباره برنامه‌های آینده خود نیز اظهار داشت: سعی می‌کنم یک قدم دیگر در مادرید و سپس در رم بردارم.  اما اگر تورنمنتی وجود داشته باشد که باید تمام تلاش خود را بکنید و بمیرید، آن رولان گاروس است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • واکنش چد گیبل به آنچه در پایان راو اتفاق افتاد/ اخبار WWE
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • ایران طلسم شکست‌ناپذیری استراتژیک اسرائیل را شکست