Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان- ایرنا- فرمانده قرارگاه پدافند پرتوی کاشان گفت: نخستین رزمایش پدافند پرتوی کاشان اواخر مردادماه سال جاری در این منطقه برگزار می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۶۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) اداره کل دامپزشکی مازندران می‌پردازد که دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این رزمایش گفت: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده است و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.

 آقاپور کاظمی ادامه داد: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستا‌های بخش بلده در فاز پراکنده از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.  

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گفت: خدمات دامپزشکی  ‌به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آقاپور کاظمی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، طیور،  سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود