Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت دقیق برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال بانوان آسیا از سوی وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۰۷۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان امروز چهارشنبه هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز جهانی تکواندو در فدراسیون برگزار شد. بانوان ملی پوش تکواندو حضور در تورنمنت آزاد صربستان و بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴- ویتنام را در دستور کار دارند.

سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مبینا نعمت زاده، مهلا مؤمن زاده، ناهید کیانی، شاپرک نجفی، الهام حقیقی، ساغر مرادی، یلدا ولی نژاد و ملیکا میرحسینی در این اردو حضور دارند. تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

گفتنی است رقابت‌های بین المللی صربستان ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در بلگراد برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دا نانگ» پیگیری می‌گردد.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

کد خبر 6063791

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا