Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از باخت به ایتالیا و کنار رفتن از یورو ۲۰۱۶ اظهار کرد کنار رفتن از این تورنمنت برایش ناراحت کننده بوده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۰۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو به انتقاداتی که از عملکرد شاگردانش در مصاف با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته است پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) مردانش مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکوی هفته سی‌و‌دوم لالیگا، به انتقادات دنباله‌دار از نمایش شاگردانش برابر منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد. رئال اگرچه در ضربات پنالتی، مدافع عنوان قهرمانی را در انگلیس حذف کرد اما نمایش سراسر دفاعی‌اش به مذاق برخی خوش نیامد که البته از نظر آنچلوتی این خیلی اهمیت ندارد.

کارلتو گفت: از انتقادات صورت گرفته تعجب نمی‌کنم. هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید. ما اما خودمان خوب می‌دانیم که چگونه باید بازی کنیم. هر بازی دو وجه دفاعی و هجومی دارد و مهم این است که وقتی مالک توپ هستید یا آن را از دست می‌دهید، بدانید که باید چه کار کنید. یک تیم باید بداند که در 90 دقیقه چطور مفید بازی کند و ما هم این کار را انجام دادیم. من تا به امروز ندیده‌ام که هیچ یک از هواداران‌مان ناراحت باشند (بابت شیوه صعود رئال مادرید) اما اینکه در روزهای آتی به چنین موردی برخواهم خورد یا نه را نمی‌دانم. به نظر من همه هواداران راضی‌اند و من هم با آنها موافقم، چون تیم ما به هدفش رسید. یک مثل اسپانیایی هست که من خیلی دوستش دارم. می‌‌گویند: «ناخدا، به من از دریا بگو!».

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

آنچلوتی ادامه داد: به نظر من شب پیروزی‌مان برابر سیتی بیشتر یک شب مهم بود تا یک شب عذاب‌آور. من در بازی‌مان برابر چلسی (فصل گذشته) بیشتر اذیت شدم چون تا آخرین لحظات نزدیک به حذف بودیم. در دو بازی رفت و برگشت امسال برابر سیتی اما مدت زمان کوتاهی عقب بودیم. مدت زمانی که از حریف پیش افتادیم بیشتر از زمانی بود که خودمان را حذف شده می‌دیدیم. فکر می‌کنم که شاید این موضوع بتواند چرا ما دفاع‌مان را بسته بودیم. دفاعی بازی کردیم چون نمی‌خواستیم شانس صعود را از دست بدهیم. درست است که برابر سیتی کار سخت‌تری داشتیم اما مقابل چلسی بیشتر اذیت شدیم.

کارلتو درباره آمادگی مردانش برای مصاف با بارسلونا با توجه به نبرد 120 دقیقه‌ای با منچسترسیتی، تأکید کرد: تیم به خوبی ریکاوری کرده است. هنوز بعضی از بازیکنان‌مان هستند که یک روز دیگر نیاز به استراحت دارند. به عنوان نمونه فرلان مندی امروز تمرین نکرد. در نهایت ما آماده‌ترین نفرات را به میدان خواهیم فرستاد. بارسلونا حریفی بسیار سرسخت خواهد بود. کارهایی که این تیم در این مدت اخیر انجام داده، قابل توجه بوده است.  مطمئنم این ال‌کلاسیکو هم مانند کلاسیکوهای قبلی سخت و درگیرانه خواهد بود. این بازی برای ما یک فرصت بزرگ جهت نزدیک‌تر شدن به قهرمانی در لالیگاست. بارسلونا اما تیم جنگنده‌ای است.

رئال مادرید فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران میزبان بارسلونا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • عکس| پیام ناراحت‌کننده جواد کاظمیان برای تولد ۴۳ سالگی
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت در یک مراسم
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند
  • آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!