Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-27@23:04:45 GMT

پاپ خواستار عذرخواهی کلیسا از همجنس بازان شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۱۰۷۸۸۱

به گزارش فرقه نیوز و به نقل از گاردین رهبر کاتولیک های جهان به خاطر سالها ظلم به همجنسبازان، خواستار عذرخواهی کلیسا از آنان شد. پاپ در هواپیما و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۰۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس دو بار با اختلاف دو گل از آلومینیوم پیش افتاد، ولی ئر نهایت نتوانست نتیجه را نگه دارد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی شاگردان مجتبی حسینی بهتر کار کردند و توانستند مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند. در ضربات پنالتی دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو بازیکن باتجربه قرمز‌ها پنالتی‌هایشان را خراب کردند تا پرسپولیس خیلی زود از جام حذفی کنار برود.

بعد از شکست مقابل آلومینیوم وحید امیری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران پرسپولیس و همبازیانش عذرخواهی کرد و باخت را گردن گرفت. وحید در این خصوص نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

بعد ازانتشار این پست، دانیال اسماعیلی‌فر که قبل از امیری پنالتی خراب کرده بود؛ خطاب به امیری نوشت: تو مقصر نیستی و این من هستم که مقصر باخت مقابل آلومینیوم هستم و باید از همه عذرخواهی کنم. در این بین چند ستاره دیگر پرسپولیس هم با انتشار کامنت‌هایی خطاب به امیری و اسماعیلی‌فر، سعی کردند به این دو بازیکن روحیه بدهند. سروش رفیعی که یکی دیگر از باتجربه‌های پرسپولیس به حساب می‌آید، خطاب به دو همبازی خود گفت: با احترام به همه، شما مقصر باخت مقابل آلومینیوم نیستید. ما همه در کنار هم پیروز می‌شویم و همه با هم می‌بازیم. خودتان را سرزنش نکنید، چون بازی‌های مهمی را در پیش داریم.

بعد از سروش، نفراتی مثل اورونوف، آل کثیر، خدابنده لو و همچنین چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم با کامنت گذاشتن زیر پست عذرخواهی وحید امیری، به او و دانیال اسماعیلی‌فر روحیه دادند. پرسپولیس چهارشنبه بازی فوق العاده حساسی مقابل سپاهان در لیگ دارد و کوچکترین لغزش از سوی پرسپولیسی‌ها باعث خواهد شد که جام قهرمانی لیگ برتر هم برای این تیم از دست برود. از همین رو باتجربه‌های پرسپولیس که روز‌های سخت زیادی را در فوتبال دیدند به خوبی می‌دانند که در حال حاضر فقط اتحاد و آرامش در تیم می‌تواند ورق را به سود پرسپولیس برگرداند و این تیم به سمت قهرمانی گام بردارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم