Web Analytics Made Easy - Statcounter

«من حجاب را دوست دارم» عنوان یک تشکل مردمی است که توسط عده‌ای از دانشجویان و هنرمندان شکل گرفته و در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن فعال عضو می‌‌پذیرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۲۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی صبح چهارشنبه در نشست با تشکل‌های مردم‌نهاد اردبیل اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد ایده‌های خود را درباره «جهش تولید با مشارکت مردم» ارائه دهند.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بر ارائه ایده از سوی تشکل‌های مردم‌نهاد درباره تولید و به‌ویژه تولیدات فرهنگی تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگیری در سال جهش تولید با مشارکت مردم ارائه ایده از سوی تشکل‌های مردم‌نهاد درباره تولید و به‌ویژه تولیدات فرهنگی مورد تأکید بوده و هر کدام از این تشکل‌ها برای حوزه جهش تولید در رشته مربوط ایده داشته باشد، حمایت‌های لازم از آن به عمل می‌آید.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل فعالیت‌های شاخص فرهنگی با همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد در سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در اردبیل نسبت به سال‌های گذشته از رشد ۴ برابری برخوردار است.

باقلاچی افزود: از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی کنگره بزرگداشت شهدای استان و رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ بود که با حضور سفرای کشورهای عضو اکو برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته تنها استانی که در سطح کشور به واسطه فعالیت موسسات خیریه و مدیران اوقاف مورد تجلیل قرار گرفت، اردبیل بود که این موفقیت را مدیون تلاش پیشکسوتان این حوزه‌ها هستیم.

باقلاچی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های مشارکتی تشکل‌های مردم‌نهاد که به‌صورت خیرخواهانه اجرا شد، حضور ۳۰۰ چشم‌پزشک و دندان‌پزشک نیکوکار در شهرستان محروم کوثر بود که خدمات رایگان پزشکی به‌مدت ۲۰ روز به اهالی این شهرستان ارائه کردند.

وی با اشاره به برگزاری هفته تشکل‌های مردم‌نهاد در اواخر مرداد، خواستار هماهنگی برای ارائه برنامه در این هفته و مناسبت‌های مختلف سال شد و تصریح کرد: روز اردبیل از جمله مهم‌ترین مناسبت‌های مرداد است و با توجه به تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر برگزاری برنامه‌های ویژه در این روز و هفته تشکل‌های مردم‌نهاد، لازم است اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد نسبت به ارائه طرح و ایده تا پایان اردیبهشت اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از ابلاغ دو طرح نوآوری و نهضت مشارکت اجتماعی برای تشکل‌های مردم‌نهاد خبر داد و خواستار ثبت مشخصات تشکل‌ها در سایت مربوط شد.

باقلاچی گفت: این طرح‌ها با هدف افزایش مشارکت در ارائه ایده‌ها توسط تشکل‌ها اجرا می‌شود و ایده‌های قابل اجرا نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی تشکل‌های مردم‌نهاد خبر داد و خواستار مشارکت تیمی اعضای هیأت مدیره تشکل‌ها در برگزاری کارگاه‌ها شد.

کد خبر 6080748

دیگر خبرها

  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان تدریجی صورت پذیرد
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن