Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردمداران کفر و شرک به بهانه احیای دین یهود و فرهنگ اسرائیل نبی، مشتی از ددمنشان و ویروسهای آلوده را به پیکر قدس افشاندند و مهد مقاومت را اشغال کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۵۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغال ۷۵ درصدی هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از اشغال ۷۵ درصدی هتل‌های مشهد در از اواخر روزهای اسفند ۱۴۰۲ تا تعطیلات عید فطر خبر داد.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت هتل‌های مشهد در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: وضعیت هتل‌های مشهد در تعطیلات عید فطر خوب بود. اشغال ظرفیت‌ هتل‌های اطراف حرم به ۹۰ درصد و سایر هتل‌های مشهد به ۵۰ درصد رسید. زائران تمایل داشتند که اقامت خود را در مشهد تمدید کنند، اما به علت پایان تعطیلات و آغاز مجدد فصل مدارس مسافران مجبور به بازگشت به شهر خود بودند.

وی تصریح کرد: در پیک نخست نوروز که از ۲۷ اسفند ماه آغاز شده بود، وضعیت اشغال هتل‌های مشهد روی ۸۰ درصد بود. پیک دوم نوروز هتل‌ها با افت مواجه شدند و ظرفیت اشغال آن‌ها به ۵۰ درصد رسید. در پیک سوم که با تعطیلات عید فطر تقارن پیدا کرده بود ظرفیت اشغال هتل‌ها به ۹۰ درصد رسید. هتل‌های مشهد به طور میانگین در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۷۵ درصد اشغال بودند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اینکه امسال در وسایل حمل‌ونقل هوایی، ریلی و اتوبوسی کمبود داشتیم، اما وضعیت هتل‌های مشهد خوب بود. اگر وسایل حمل‌ونقل عمومی افزایش پیدا می‌کرد، درصد اشغال هتل‌ها نیز بیشتر می‌شد.

مادرشاهیان در خصوص مقایسه وضعیت هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳ با نوروز سال گذشته افزود: با توجه به اینکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده بود و در وسایل حمل‌ونقل عمومی کمبوداتی داشتیم، حدود ۱۰ درصد در ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد نسبت به نوروز سال قبل کاهش داشتیم.

وی بیان کرد: در نوروز امسال به هیچ وجه افزایش نرخ نداشتیم. همچنین به دلیل تقارن نوروز با ماه رمضان تخفیف‌های ویژه برای مسافران در نظر گرفتیم تا ماندگاری زائران در مشهد افزایش یابد. همچنین در نظر داشتیم که با این طرح مسافران و زائران بیشتری به مشهد جذب کنیم که البته این طرح، در ظرفیت اشغال هتل‌ها تاثیر بسزایی نیز داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • به بهانه سالروز تولد محمدعلی بهمنی | شاعر شنیدنی است
  • عکس‌های شگفت‌انگیز از کشور «کره»؛ بیش از یک قرن قبل
  • اشغال ۷۵ درصدی هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳
  • نقشه دلواپسان برای ممانعت از ورود زنان به استادیوم به بهانه جیمی جامپ یک دختر
  • فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سردمداران آمریکا هشدار داد
  • ممنوعیت حضور زنان در استادیوم به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر؟
  • دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید