Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه شهید بهشتی اسامی پذیرفته‌شدگان مشروط آزمون دکتری (نیمه متمرکز) سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ را اعلام کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۶۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، مهلت ثبت‌نام دانشجوی دکتری تخصصی بدون آزمون این دانشگاه ویژه سهمیۀ استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

از شرایط اختصاصی پذیرش در این دوره می توان به دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از یکی از دانشگاه های کشوراشاره کرد. صرفا مدارک مربوط به کد رشته محل های دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی قابل قبول است. دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

*دارا بودن حداقل معدل کل ۱۶ در مقطع کارشناسی در تمامی رشته ها (دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته، مجموع معدل نمرات مقاطع کاردانی و کارشناسی آنها باید ۱۶ و یا بالاترباشد).

*دارا بودن معدل کل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها؛

*متقاضیان پس از دانش آموختگی در دوره کارشناسی ارشد برای سه دوره متوالی "پذیرش در مهرماه" مجاز به شرکت در فراخوان هستند.

*کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه مطابق با جدول ارزشیابی پیوست

*ارائه حداقل یک مقاله علمی مستخرج از پایان نامه معتبر وزارت علوم با رتبه های الف یا ب (ج و د به تشخیص گروه مربوطه)، علمی- پژوهشی معتبر وزارت بهداشت، دارای نمایه بین المللی معتبر وزارتین JCR یا SCOPUS و علمی- پژوهشی حوزوی معتبر وزارت علوم در قالب

*نسخه چاپی، آنلاین یا دارای شناسه بین المللی DOI یا در قالب گواهی پذیرش چاپ با تأیید هیأت تحریریه و امضای سردبیر نشریه.

در صورتی که متقاضی در زمان ثبت نام اولیه فاقد مقاله علمی معتبر مستخرج از پایان نامه باشد، می تواند با ارسال حداقل یک مقاله علمی مطابق شرایط مندرج در بند ۶ قسمت ب شرایط اختصاصی، مرتبط با رشته تحصیلی خود ثبت نام اولیه را انجام دهد؛ )در این صورت متقاضی، ملزم است تا قبل از مصاحبه نسبت به ارسال پذیرش یا چاپ مقاله علمی معتبر مستخرج از پایان نامه خود اقدام کند. در غیر این صورت پرونده ثبت نامی وی حذف و امکان شرکت در مصاحبه نخواهد داشت و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

متقاضیان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی و تا قبل از ارزیابی جامع ملزم به ارائه کفایت بسندگی زبان خارجی طبق دستورالعمل اجرایی شیوه نامه بسندگی زبان خارجی دانشگاه هستند؛

چنانچه متقاضیان، دارای مدرک زبان معتبر باشند، امتیاز لازم را کسب خواهند کرد. متقاضیانی که فاقد مدرک زبان هستند، میتوانند در این فراخوان شرکت کنند، لیکن امتیاز مدرک زبان را کسب نخواهند کرد. این افراد در صورت پذیرش و قبولی نهایی، باید تا قبل از ارزیابی جامع دکتری، مدرک زبان معتبرخود را با کسب حد نصاب لازم مطابق با ضوابط و مقررات ارائه کنند.

دانشجو پس از قبولی در مقطع دکتری، باید تا پایان نیمسال سوم تحصیلی خود، حداقل دو مقاله علمی معتبر وزارتین و یا دارای نمایه بین المللی معتبر را به چاپ رسانده و اصل آن را ارائه کند، در غیر این صورت قبولی وی لغو خواهد شد.

دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی چنانچه دوره کارشناسی ارشد خود را از طریق آزمون تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش وارد شده اند، با احراز سایر شرایط می توانند ثبت نام کنند.

اسامی پذیرفته شدگان باید توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای تایید صلاحیت عمومی به سازمان سنجش آموزش کشورارسال شود و قطعی شدن ثبت نام منوط به تأیید سازمان مذکور و هیأت مرکزی گزینش دانشجوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

متقاضیان برای اطلاع کامل از شرایط ثبت نام ، جدول رشته ها و امتیازات به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6084110

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی