Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد -ایرنا - دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی وفارغ التحصیلان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای مردم استان را برای شرکت در راهپیمایی دعوت کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۶۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد

وزارت امور خارجه لبنان امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای درباره هر گونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، وزارت امور خارجه لبنان در بیانیه‌ای هشدار داد که هر گونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح منجر به وقوع فاجعه بزرگ انسانی برای بیش از یک میلیون فلسطینی آواره در این منطقه، می‌شود.

در این بیانیه آمده است که هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح به اجرای طرح این رژیم برای کوچاندن اجباری فلسطینیان کمک خواهد کرد.

وزارت خارجه لبنان همچنین خواستار اقدام فوری جامعه جهانی و کشورهای تأثیرگذار برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نقض قانون بین‌المللی بشردوستانه و قطعنامه‌های بین‌االمللی توسط این رژیم و نیز تلاش برای حصول توافق آتش‌بس دائمی در نوار غزه شد.

جنبش حماس دوشنبه شب (دیشب) موافقت خود با پیشنهاد قطر و مصر درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه را اعلام کرد اما با وجود موافقت حماس، کابینه رژیم صهیونیستی حمله زمینی به رفح را تصویب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز (سه شنبه) حملات به مناطق مختلف شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و نیز یورش زمینی به بخش فلسطینی گذرگاه رفح را آغاز کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی چین طلایی شد
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی