Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه فیلم بریتانیا در مقاله ای ۱۰ انیمه برتر را انتخاب و همچنین در پایان مقاله، ۱۰ اثر برتر دیگر به رای مردم را معرفی کرده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۷۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن اعلام کرد منچسترسیتی مصمم است تاریخ سازی کند و به اولین تیمی تبدیل شود که چهار سال متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شود. او به این ترتیب برای آرسنال و لیورپول‌ کری خوانده که در فاصله نزدیم با سیتی به دنبال قهرمانی در  فصل جاری لیگ برتر هستند.

شاگردان پپ گواردیولا روز چهارشنبه در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و به رویای خود برای کسب سه گانه متوالی پایان دادند.

سیتی روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی در ومبلی به مصاف چلسی می‌رود و با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل صدرنشین لیگ برتر است.

فودن در مصاحبه با میل اسپورت گفت:"می‌دانیم اگر این بار در لیگ برتر قهرمان شویم، کار جدیدی انجام داده‌ایم. این هدف ماست. هر بار آماده می‌شویم تا به زمین برویم، این جمله روی دیوار است.جمله این است:"هنوز هیچکس چهار بار متوالی قهرمان لیگ نشده است." می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم. هر روز می‌نشینم، به آن شعار نگاه می‌کنم و با خودم فکر می‌کنم:"چرا که نه؟"

فودن 23 ساله که از 6 سالگی در منچسترسیتی حضور داشته درباره این باشگاه گفت:"من در تمامی رده‌های سنی بازی کرده‌ام.من برای خودم، باشگاه و بازیکنان جوان‌تر آکادمی خیلی خوشحالم. نکاتی زیادی از کودکی یاد گرفته‌ام که برای من خیلی ارزش دارد. من باید در سن بسیار کم بالغ می‌شدم. مجبور بودم به حرف‌های خیلی‌ها گوش کنم که صحبت‌های مختلفی انجام می‌دادند. مثل اینکه می‌گفتند من به اندازه کافی بازی نمی‌کنم و باید با انتقال قرضی جدا شوم. منظورم این است که در آن زمان کوین دی‌برویه و داوید سیلوا جلوتر از من بودند و خودم هم می‌دانستم که لیاقت بازی کردن را ندارم. اما اکنون می‌خواهم الگوی این آکادمی و بچه‌های کوچک‌تر باشگاه باشم. به آن‌ها می‌گویم که هرگز از عشق به فوتبال دست برندارند. چون اگر آن را دوست داشته باشید، هرگز از کار سخت نمی‌ترسید. امیدوارم بازیکنان کوچک‌تر به من نگاه کنند و با خود بگویند:"اگر فیل این کار را کرد پس چرا من نتوانم این کار را انجام دهم؟"

دیگر خبرها

  • کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم
  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • ۱۰ فیلم ترسناک برتر سال ۲۰۲۳
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان