Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@08:46:05 GMT

رونالدو: همه از تماشای مسی محروم شدیم

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۱۸۰۷۴۵

این کاملا یک تصمیم شخصی توسط مسی است و باید به آن احترام گذاشت. همه ی ما از این تصمیم مسی ناراحت هستیم و امیدواریم او تجدید نظر کند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۸۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تماشاخانه سنگلج را به خطر نیاندازید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی تماشاخانه سنگلج، مدیر تماشاخانه سنگلج با ابراز نگرانی برای ساختمان تماشاخانه سنگلج گفت: اواخر سال گذشته مطلع شدیم که این ساختمان تخلیه شده و قرار است که نوسازی شود، نه این که تخریب شود. از همان موقع تماس‌هایی با آقای نادعلی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر داشتیم، از طریق آقای نظری به وزیر محترم و وزارتخانه اطلاع داده و موضوع توسعه تماشاخانه سنگلج پیگیری شد.

وی با ابراز تاسف از این که حدود یک هفته قبل متوجه شده‌اند که در ساختمان مجاور تماشاخانه به جای بازسازی، تخریب صورت می گیرد ادامه داد: حدود ۷ تا ۱۰ روز پیش متوجه شدیم که موضوع نوسازی نیست و دارد تخریب صورت می‌گیرد. خیلی نگران شدیم. بحث الحاقی‌اش در این مرحله اولویت نبود. بنابراین از طریق مدیر کمیته هنر کمیسیون فرهنگی شورای شهر سرکار خانم مرادزاده، مطلع شدیم که تلاش هایی شده و ارتباطاتی با شهردار محترم گرفته شده است.

مقتدی درباره پیگیری‌های روزهای گذشته توضیح داد: طی روزهای گذشته مجددا به آقای نادعلی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و مدیرکل هنرهای نمایشی اطلاع دادیم. عکس و فیلم‌هایی را تهیه کردیم و طی نامه‌نگاری‌هایی که انجام داده‌ایم اعلام نگرانی کردیم که این تخریب دارد صورت می‌گیرد. درجریان هستم که مدیرکل محترم نیز مکاتباتی با وزیر داشته‌اند. با دفتر طرح‌های عمرانی وزارتخانه جناب آقای جان‌نثار و همکاران‌شان مهندس توکلیان، گفت‌وگو کردیم که دیدار حضوری از پروژه داشتند و با مهندسان آن پروژه نیز صحبت کردند. متاسفانه این طور به گوش ما رسید که ۲۰ متر هم می‌خواهند پایه‌ریزی کنند. هر چند مهندسان دفتر طرح و برنامه معتقد بودند که اگر دقت لازم در این تخریب و پی‌ریزی بشود مشکلی پیش نمی‌آید اما آنها هم به سهم خودشان نگرانی‌هایی داشتند. به هر حال 30 سال از ساخت آن ساختمان می‌گذرد و به نوعی این 2 ساختمان در گذر زمان به هم تکیه داده‌اند.

مدیر تماشاخانه سنگلج در پایان تصریح کرد: نگران جان سنگلج هستم و تلاش خودمان را کرده‌ایم. درخواست عاجزانه خانواده تئاتر از مدیران ارشد شهرداری به خصوص شهردار محترم منطقه ۱۲ و شهردار محترم تهران جناب زاکانی است که اگر با موضوع توسعه تماشاخانه و الحاق این ساختمان و زمین کناری به هر دلیلی همراهی نمی‌کنند، خواهش می کنم، عاجزانه خواهش می‌کنم که جان سنگلج را به خطر نیاندازند. جان این تماشاخانه قدیمی و خاستگاه نمایش ایرانی را به خطر نیاندازند.

کد خبر 6084329 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • جان سنگلج در خطر است
  • جان تماشاخانه سنگلج را به خطر نیاندازید
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید
  • تماشای تمرینات استقلال برای این تماشاگران خاص ممنوع نیست
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس