Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیانی وزیرآموزش وپرورش گفت: ایجاد ردیف سرانه دانش آموزی را از مهم ترین ویژگی های بودجه سال95 آموزش وپرورش است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۹۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معلم، نویدبخش آینده روشن
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور