Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-16@23:01:47 GMT

تعطیلی و اخراج کارگران کاله، فاجعه صنعتی است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۲۰۲۱۱۸

دولت بهار: عبدالوحید فیاضی گفت: تعطیلی و اخراج کارگران کاله یک فاجعه در صنعت کشورمان محسوب می شود این در حالی است که کاله از شرکت های موفق نظام اسللامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۰۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال

اسطوره بسکتبال ایران و کاپیتان تیم نفت، بهترین بازیکن شب سوم بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر شد.

به گزارش ایسنا، در پایان بازی‌های سوم سری‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، حامد حدادی سنتر و فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان، با عملکردی درخشان مقابل تیم طبیعت، بهترین بازیکن شد.

کاپیتان تیم نفت در بازی سوم مقابل طبیعت، با ثبت ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۸ پاس گل، تنها دو پاس گل کم داشت تا تریپل‌دبل کند و با کارایی ۳۱، تاثیرگذارترین بازیکن چهار بازی شب سوم پلی‌آف‌ها بود. این بازی با پیروزی ۸۵ - ۸۲ نفت به پایان رسید تا شاگردان حماد سامری، سری را ۲ بر یک پیش بیفتند.

دومین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف‌ها نیز امیرحسین یازرلو، فوروراد جوان تیم کاله بود. او در بازی سوم مقابل ذوب‌آهن ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس گل را به ثبت رساند تا با کارایی ۳۱، نقش پررنگی در پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ تیم خود داشته باشد. 

سومین بازیکن تاثیرگذار نیز ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان بود که با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل، موفق به ثبت دبل‌دبل شد و کارایی ۳۱ را در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی داشت. گرگان بازی سوم مقابل لیموندیس را هم با نتیجه ۷۳ - ۸۸ برد تا با سه برد متوالی برنده سری شده و به عنوان نخستین تیم راهی نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

چهارمین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف هم متین آقاجان‌پور، فوروارد تیم کاله مازندران بود. او در دیدار مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ کاله همراه شد، ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس گل داشت و تاثیرگذاری ۲۷ را در ترکیب شمالی‌ها به ثبت رساند.

امتیاز آورترین بازیکنان در بازی‌های شب اول پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال نیز به شرح زیر بودند: 

۱- جردن استیونس (طبیعت تهران): ۳۷ امتیاز

۲- متین آقاجان‌پور (کاله مازندران): ۳۲ امتیاز

۳- امیرحسین یازرلو (کاله مازندران): ۳۰ امتیاز

۴- جلن بردلی (لیموندیس شیراز): ۲۶ امتیاز

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تسلا نیروهایش را اخراج می کند
  • ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • تیم بسکتبال کاله مازندران حریفش را در خانه شکست داد
  • تیم بسکتبال کاله مازندران حرفش را در خانه شکست داد