Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «برترین ها»
2024-04-23@17:53:03 GMT

دلزدگی اما واتسون از هری پاتر

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۲۳۴۱۳۳

بازیگری که در سازمان ملل هم فعالیت دارد، هنوز هم نمی تواند از نقش هرماینی در مجموعه فیلم های «هری پاتر» فرار کند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bartarinha.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «برترین ها» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۳۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!

به گزارش "ورزش سه"، با انصراف و خداحافظی احتمالی سید محمد موسوی از تیم ملی والیبال ایران، کاپیتانی تیم ملی نیز دستخوش تغییرات خواهد شد.

موسوی که کاپیتان اول تیم ملی والیبال ایران بود، حالا با انصرافش کاپیتانی را به میلاد عبادی‌پور خواهد داد. میلاد در سال 2021 و 2022 سابقه کاپیتان اولی تیم ملی والیبال را داشته است و به خوبی از پس آن بر آمده است.

البته بر فرض محال اگر امیر غفور به تیم ملی والیبال ایران بازگردد و انصراف ندهد در عین ناباوری او کاپیتانی تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. میلاد عبادی‌پور که در سال گذشته در دو تورنمنت مهم غایب بود حالا با انگیزه بیشتر و کاپیتانی، مجددا به تیم ملی باز خواهد گشت.

تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال بازی های دشواری دارد و می توان گفت اگر در همان هفته اول تیم ملی خوب نتیجه نگیرد از صعود به المپیک باز خواهد ماند.

دیگر خبرها