Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تکریم مدیر کل پیشین و معارفه سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۳۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آموزش و پرورش تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

 

 

صحرایی وزیر فعلی آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفته است: «دولت سیزدهم دو اتفاق را رقم زد نخست اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ را رسماً اجرا کرد چرا که هنوز هم بودند کسانی که در بدنه دولت به سند ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند. سند ۲۰۳۰ به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود و در وزارت آموزش و پرورش دفتر داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود، در حالی که برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.  واقعیت این است که همین امروز هم من نمی‌توانم با جرات بگویم که سند ۲۰۳۰ به طور کامل از بین رفته است چرا که ممکن است در وزارت آموزش و پرورش کسانی باشند که به این سند اعتقاد داشته باشند.»

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • آیین تقدیر از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان توسط خبرگزاری تسنیم
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد