Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پسماند شهرداری سبزوار گفت: مطالعات مکان یابی محل جدید دفن پسماندهای ساختمانی در حال انجام است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۵۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد حمایت ۵ هزار و ۳۰۰ فرزند معنوی را برعهده گرفتند.

او افزود: در شب‌های قدر ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در سطح استان ایجاد شد و ۱۰ نفر از همکاران جهت حامی‌ یابی به تهران و مشهد رفتند.

لطفی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۴۴۲ فرزند ایتام و محسنین استان بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۳ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۹۵۰ فرزند محسنین هستند که ۴۰ هزار و ۵۶۰ نفر حامی حمایت آنها را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید

۵۶۴ یتیم و فرزند محسنین زیر چتر حامیان قرار گرفتند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به راه‌های اتصال به مهربانی برای شرکت در طرح اکرام ایتام تصریح کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال ۰۵۶ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و شماره تماس ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ در این طرح شرکت کنند.

او ادامه داد: افزون بر این مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های حامی‌ یابی در سطح استان از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • مطالعات ژئوفیزیک هوایی در شمال آذربایجان غربی
  • افزایش ۳۸ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماندهای ساختمانی در تهران
  • اخذ حدودهفت هزارمیلیارد ریال حقوق دولتی معادن آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان
  • نشت‌یابی ۱۰۳ درصدی شبکه گازرسانی استان
  • نشت‌یابی بیش از ۱۰۰ درصد شبکه گازرسانی استان زنجان در سال گذشته
  • فروش حیوانات ذبحی در بازار پرندگان زینتی اصفهان ممنوع می‌شود