Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حفظ و احیای موقوفات به یک عزم جدی همگانی و به ویژه دستگاه‌های مختلف اجرایی نیاز مبرم دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۶۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن‌ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه‌های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت‌های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان‌های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: آستان قدس رضوی افتخار مشارکت در حوزه تولید را دارد و این در حالی است که در کنار زیارت، فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و توجه به نیاز جامعه در دهه‌های بعد از انقلاب مورد توجه قرار گرفته و تولیت نیز در این زمینه اقدام کرده است.

مصطفی فیضی افزود: آستان قدس رضوی افتخار دارد با شرکت‌های و کارخانه‌های متعدد در زمینه‌های متعدد با جمعیت بیش از ۱۴ هزار کارگر در ارتباط باشد تا نیاز‌های خود و جامعه تامین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست