Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - کارگردان آبادانی هنر تئاتر گفت:هنرمند آبادان در دیوانسالاری سازمان منطقه آزاد اروند، اداره فرهنگ و ارشاد و معاونت فرهنگی شهرداری سرگردان هستند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۶۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

بنا بر اطلاعات خبرنگار مهر وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده های خبرنگار مهر حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

کد خبر 6093173 علی قدمی

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد