Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ نیوز»
2024-04-26@18:37:41 GMT

کارت پستال جدید تبریک عید سعید فطر ٩۵

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۲۷۰۰۳۹

از این بسته می‌توانید به مجموعه‌ای از کارت پستال جدید تبریک عید سعید فطر ٩۵ دسترسی داشته باشید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۷۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان با تأکید به اینکه پیام تجمعات مردم در حمایت از پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب لزوم استمرار این حرکت است گفت: سایر دستگاه‌های متولی هم باید پای کار بیایند و نیروی انتظامی را در این اقدام قانونی همراهی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی پور خطیب جمعه جعفریه با تأکید بر اینکه حجاب منافاتی با فعالیت اجتماعی زنان ندارد گفت: نیروی انتظامی بعنوان بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با بدحجابی به میدان آمده باید همه مردم و دستگاه‌های مسئول به صحنه بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه جعفریه با تبریک روز کارگر، رشد و شکوفایی اقتصاد را در گرو فعالیت‌های کارگران توصیف کرد و گفت: کارگری نقش موثری در تحقق شعار جهش تولید دارند و دولت و کارفرمایان هم باید در جهت بهبود وضعیت معیشتی آنان گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین صبوری فیروزآبادی امام جمعه کهک روز شورا‌های اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت و نقش شورا‌ها را در تعالی همه جانبه هر شهر و روستا مهم و اساسی برشمرد و افزود: حضور افراد کارآمد، دلسوز و دارای سلامت نفس در شوراها، پیش شرط توسعه و آبادانی ست.

حجت الاسلام و المسلمین یزدی امام جمعه دستجرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله مطهری و تبریک روز معلم به فرهنگیان گفت: با آموزش و پرورش صحیح و ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان، آینده کشور تضمین و نسلی پویا و تلاشگر تربیت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پور خطیب جمعه فردو آموزش و پرورش را رکن اساسی جامعه در تربیت نسل آینده دانست و افزود: نظام آموزشی کشور و معلمان در کنار علم اندوزی به دانش آموزان باید بیش از پیش، ارتقا سطح فرهنگ، اخلاق و معنویت آنان را هم مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس