Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دیدن بهتر، عکس را ذخیره کنید و بعدا نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۷۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم

یک وکیل دادگستری گفت: هنگام فعالیت‌های بلاگری از ابزاری استفاده می‌شود که نگاه وزارت آموزش و پرورش بر ممنوعیت آن است و این حق را دارد که در زمان استخدام نیرو‌های مستخدم خودش، دستورالعملی را وضع کند که معلم بلاگری را ممنوع اعلام کند.

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با جرم بودن و یا نبودن معلم بلاگری اظهار داشت: به لحاظ حقوقی انتشار تصاویر و فیلم‌ها از اشخاصی است که عمدتا به سن بلوغ و رشد نرسیده اند. یعنی از منظر حقوقی به این موضوع باید به این صورت نگاه کرد که شخص من هیچ دخالتی در انتشار این تصویر و فیلم ندارم.

وی در رابطه با آثار این عمل ادامه داد: آثار انتشار این تصویر و یا فیلم، هم می‌تواند فرصت و هم تهدید باشد.

وی افزود: نکته‌ای که مطرح می‌شود این است که هر دو بعد ماجرا را در نظر بگیریم. یعنی ممکن است معلم از انتشار تصاویر برای آموزش یک تکنیک خاص در ادبیات و یا ریاضی استفاده کنم؛ که این مورد اثر گذار است.

مهاجری بیان داشت: پدیده بلاگری به این صورت است که شاید هدف من در ابتدای این پروسه درآمدزایی نبوده باشد، اما به مرور تبدیل به شغل من شده است. بر این اساس این انتشار‌ها جنبه‌ی درآمدزایی پیدا می‌کند، و زمانی که جنبه‌ی درآمدزایی پیدا کند، شما از ابزاری استفاده می‌کنید که نگاه وزارت آموزش و پرورش بر ممنوعیت آن است و این حق را دارد که در زمان استخدام نیرو‌های مستخدم خودش، دستورالعملی را وضع کند که معلم بلاگری را ممنوع کند.

"برای مشاهده کامل این گفتگو و اطلاع پیدا کردن از جزئیات حقوقی این عمل ویدیوی زیر را مشاهده کنید"

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود