Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین جلسه كمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد با محوریت ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی برگزار شد. . . ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۷۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مردم‌محوری یکی از رویکردهای مهم شهرداری در برنامه‌ریزی برای استقبال از بهار است و همین نگاه موجب شد تا در سال‌جاری هم برای دومین سال متوالی، شاهد برگزاری جشنواره هنرهای نوری در بوستان کوهسنگی مشهد باشیم.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری جشنواره «نور» که از سوم فروردین در بوستان کوهسنگی مشهد افتتاح شده است، اظهار کرد: تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز موجب شد که شانزدهمین دوره استقبال از بهار مشهد، رنگ‌وبوی معنوی و حال‌وهوای خاصی، متناسب با این ماه را داشته باشد.

وی گفت: مردم‌محوری و توجه به خواست و مطالبه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی یکی از رویکردهای مهم شهرداری در برنامه‌ریزی برای استقبال از بهار است، همین نگاه موجب شد تا در سال جاری هم برای دومین سال متوالی، شاهد برگزاری جشنواره هنرهای نوری مشهد باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، جشنواره نور را جزو متمایزترین و خاص‌ترین اقدامات نوروزی شهرداری مشهد دانست که در کشور نظیر ندارد و افزود: مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ هم بسیار با شکوه برگزار شد و فضای مفرح و شادی را برای زائران و مجاوران حرم رضوی به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام منصوریان، توجه به فرهنگ رضوی و المان‌های معرفتی و تعاملی را یکی از نکات قابل توجه در جشنواره استقبال از بهار سال‌جاری دانست که جلوه‌های زیبایی از آن را در جشنواره نور به نمایش در آمده است.

وی با بیان اینکه جشنواره نور، بستری است که تمام بازدیدکنندگان، با هر سنی می‌توانند از ویژه برنامه‌های مختص خود استفاده کنند، تصریح کرد: این پهنه شش هکتاری، هرروز از بعد افطار میزبان علاقه‌مندان است و از عموم شهروندان مشهدی برای بازدید دعوت می‌کنیم.

کد خبر 739626

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • شهرآورد تهران، این بار دوشادوش هم!
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است